Inside AdWords România and Moldova
Blogul oficial Google AdWords România și Moldova.
Noutăți pentru webmasteri: O nouă extensie Chrome - blocaţi site-uri din rezultatele căutării Google
joi, 31 martie 2011
(Publicat in data de 2/14/2011 pe Blogul Oficial Google
link
)
Am căutat diverşi algoritmi pentru a detecta asa-numitele
ferme de conţinut
care reprezintă site-uri cu conţinut slab sau de calitate scăzută. Astfel am hotărat ca unul dintre semnalele pe care il vom lua în considerare sa fie feedbackul utilizatorilor. În acest scop, am lansat o
extensie Chrome
preliminară şi experimentală prin care utilizatorii pot bloca site-uri din rezultatele căutării pe web. O data instalată, această extensie trimite către Google informaţii despre site-urile blocate, iar Google va studia feedbackul rezultat şi îl va lua în considerare ca semnal potenţial de clasare a rezultatelor căutării.
Puteţi să descărcaţi extensia şi să începeţi blocarea site-urilor chiar acum. Arată astfel:
Când veţi utiliza această extensie pentru a bloca un site, nu veţi mai vedea rezultate de la acel domeniu în rezultatele căutării Google. Puteţi revoca oricând un site blocat din partea de jos a rezultatelor căutării, astfel că este uşor să anulaţi blocările:
Puteţi, de asemenea, edita lista cu site-uri blocate făcând clic pe pictograma extensiei din partea dreaptă sus a ferestrei Chrome.
Extensia este disponibilă în limbile: română, engleză, franceză, germană, italiană, portugheză, rusă, spaniolă şi turcă. Sperăm că această extensie va îmbunătăţi experienţa dvs. de căutare. Vă mulţumim anticipat pentru participarea la acest experiment. Dacă sunteţi un utilizator Chrome pasionat de tehnologie, descărcaţi şi încercaţi chiar astăzi extensia
Lista personală de site-uri blocate.
Scris de Matt Cutts, inginer principal software. Postat de Ștefania Drugă, echipa de calitate a căutării Google.
AdWords + 1
joi, 31 martie 2011
Cuvântul rostit reprezintă o modalitate remarcabilă de comunicare. Atunci când sunteţi pus în faţa unei alegeri, este normal să cereţi părerea celor în care aveţi încredere. Cum procedaţi însă atunci când nu sunteţi sigur pe ce anume să faceţi clic? Cum se poate ca obţinerea unei sugestii de la un prieten sau coleg, atunci când ai nevoie de ea, să fie la fel de simplă ca o conversație obişnuită - sau chiar mai simplă?
Noi dorim ca utilizatorii Google să poată primi cu uşurinţă recomandări de la cei în care au încredere, chiar în momentul în care efectuează căutări. Iată de ce am introdus butonul +1. Cu un singur clic, butonul +1 permite utilizatorilor Google conectaţi să recomande prietenilor şi persoanelor lor de contact materialele de pe web pe care la apreciază, exact în momentul în care acest lucru este cel mai util, şi anume chiar în timpul căutării pe Google.
Butonul +1 pune în practică o idee simplă. Să urmărim comportamentul lui Bogdan, pentru a înţelege cum funcţionează acest buton. Când Bogdan se conectează la contul său Google şi vede unul dintre anunţurile dvs. sau unul dintre rezultatele căutării organice de pe Google care trimite la site-ul dvs., el poate apăsa pe butonul +1 corespunzător anunţului sau respectivului rezultat, pentru a-l recomanda prietenilor săi.
Cu proxima ocazie în care Maria, prietena lui Bogdan, se conectează la propriul cont, efectuează o căutare pe Google, iar în rezultate apare pagina dvs. web, ea poate vedea o adnotare personalizată care o anunţă că Bogdan i-a făcut o recomandare utilizând butonul +1. Prin urmare, recomandarea lui Bogdan realizată prin apăsarea butonului +1 îi transmite Mariei că site-ul dvs. este interesant şi o ajută să se decidă să-l acceseze.
Ne aşteptăm ca adnotările personalizate să îi ajute pe utilizatori să îşi dea seama când anunţurile dvs. şi rezultatele căutării organice care trimit la paginile dvs. sunt relevante pentru ei, mărind şansele ca aceştia să ajungă pe site-ul dvs. Nu este necesar să aduceţi ajustări strategiei dvs. publicitare în funcţie de butoanele +1, iar modul în care calculăm
Scorul de calitate
nu se modifică (deşi utilizarea butoanelor +1 va fi unul dintre numeroasele semnale pe care le utilizăm pentru a calcula
clasarea rezultatelor căutării organice
). Gândiţi-vă la butoanele +1 ca la o îmbunătăţire care poate ajuta campaniile cu performanţe bune din reţeaua de căutare să funcţioneze chiar şi mai bine.
La început, butonul +1 va apărea numai pentru căutările efectuate în limba engleză pe Google.com, dar în viitor vom adăuga această funcţie pentru tot mai multe limbi. Nu este necesar să aduceţi campaniilor dvs. niciun fel de modificări pentru ca butoanele +1 să funcţioneze pentru dvs., deoarece în săptămânile care urmează vom adăuga butoane +1 tuturor anunţurilor şi rezultatelor căutării de pe Google.com.
Butonul +1 nu este destinat numai paginilor de căutare. În prezent, lucrăm la crearea unui buton +1 pe care să îl puteţi plasa şi în paginile dvs. web, ceea ce va permite utilizatorilor să trimită în Căutare Google recomandări pentru materialele de pe site-ul dvs. fără a fi nevoiţi să îl părăsească. Dacă doriţi să fiţi anunţat când butonul +1 este disponibil pentru site-ul dvs. web, vă puteţi înscrie pentru actualizări prin e-mail
pe site-ul nostru pentru webmasteri dedicat butonului + 1.
Butonul +1 reprezintă pasul următor în efortul nostru de a găsi relevanţă în multitudinea relaţiilor existente pe web. Suntem încântaţi că utilizarea butoanelor +1 îi va ajuta pe utilizatori să efectueze căutări şi va îmbunătăţi campaniile dvs. publicitare, făcându-le mai precise, mai relevante şi mai convingătoare. Sperăm ca şi dvs. să fiţi încântaţi de această funcţie!
Pentru a afla mai multe despre butonul +1 şi despre cum poate influenţa acesta anunţurile dvs. afişate în reţeaua de căutare, accesaţi
Centrul de ajutor AdWords
.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Centrul de ajutor pentru agenții este acum disponibil în 44 de limbi
marți, 29 martie 2011
La finalul anului trecut, am anunțat lansarea
Centrului de ajutor pentru agenții
, o nouă secțiune a Centrului de ajutor AdWords, care vă permite să accesați cu ușurință răspunsuri la cele mai frecvente întrebări, oferindu-vă resursele necesare pentru gestionarea afacerii în mod strategic.
Ne bucurăm să vă informăm că Centrul de ajutor pentru agenții este acum disponibil în 44 de limbi, care acoperă toate regiunile geografice majore, inclusiv limba română.
Pentru a consulta lista completă a limbilor, utilizați fila derulantă din partea de jos a paginii.
Sperăm că acest site vă va oferi în continuare asistența de care aveți nevoie pentru gestionarea contului, pentru adoptarea produselor, pentru planificarea media și pentru identificarea celor mai bune exemple.
Postat de Echipa Google AdWords România
Îmbunătățiri ale serviciului Google Căutare de parteneri
luni, 28 martie 2011
Azi am lansat o nouă funcţie în cadrul serviciului Google Căutare de parteneri, care permite agenţilor de publicitate ce caută asistenţă privind gestionarea contului să iniţieze direct contactul cu partenerii certificaţi, completând un formular de client potenţial. Această funcţie permite, de asemenea, partenerilor certificaţi să examineze şi să răspundă cu uşurinţă la întrebările primite. Am adus această modificare ca urmare a feedbackului primit atât de la agenţii de publicitate, cât şi de la partenerii certificaţi, conform căruia aceştia doresc să obţină îmbunătăţiri ale procesului de gestionare a clienţilor potenţiali, precum şi ale procesului de solicitare pentru clienţii doritori.
În momentul lansării serviciului Google Căutare de parteneri, în aprilie 2009, dacă identificaţi un partener certificat şi doreaţi să contactaţi compania, trebuia să accesaţi direct site-ul acesteia pentru a găsi informaţiile de contact.
Acum, pentru ca procesul de gestionare a clienţilor potenţiali să devină mai eficient, am adăugat un buton „Contactaţi-ne” în pagina de profil a companiei, fapt ce vă permite să examinaţi şi să contactaţi partenerii certificaţi direct prin intermediul serviciului Google Căutare de parteneri:
Vi se va trimite automat un e-mail de confirmare prin care veţi fi informat că a fost trimis formularul, iar partenerul potenţial va primi o alertă prin e-mail conform căreia un nou client potenţial este disponibil pentru examinare. Acesta poate examina clienţii potenţiali cu ajutorul noii funcţii de gestionare a clienţilor potenţiali din pagina sa din cadrul Programului de certificare Google AdWords, de unde poate alege şi dacă să ia sau nu legătura cu un client potenţial.
Dacă un client va alege să nu colaboreze cu compania dvs., veţi primi un e-mail de notificare. În această situaţie, vă recomandăm să luaţi legătura cu alţi parteneri. Pentru a vă spori şansele de a găsi un partener potrivit pentru afacerea dvs., vă recomandăm să includeţi bugetul aproximativ.
Dacă sunteţi partener certificat şi doriţi să aflaţi mai multe despre avantajele acestor funcţii, cum ar fi cele mai bune practici pentru gestionarea profilului, accesaţi
blogul Agency Ad Solutions
(blogul cu soluţii publicitare pentru agenţii) .
Pentru mai multe informaţii despre cele de mai sus, precum şi despre alte funcţii ale Programului de certificare Google şi ale Motorului de căutare partener, accesaţi Centrul de ajutor al programului.
Postat de: Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Funcţii noi care să vă ajute să gestionaţi contul din cadrul Programului de certificare Google AdWords
marți, 1 martie 2011
În 2010, am
prezentat
un nou Program de certificare Google AdWords, cu scopul de a vă oferi dvs. şi companiilor dvs. instruire şi certificare mai actualizate, detaliate şi axate pe strategii, cu privire la cele mai recente instrumente şi la cele mai bune practici pentru gestionarea conturilor AdWords. Pe lângă programul de certificare revizuit, am lansat
Google Căutare de parteneri,
un repertoar cu înscriere online, în care se pot efectua căutări şi care permite agenţilor de publicitate să identifice parteneri certificaţi care să îi ajute să gestioneze propriile conturi AdWords.
Pe parcursul ultimelor luni, ne-aţi trimis feedback din care rezulta că doriţi anumite funcţii care să faciliteze modalitatea de a asocia certificarea individuală proprie cu o campanie şi care să ofere un mod mai intuitiv de a adăuga utilizatori în profilul de companie. Suntem încântaţi să vă anunţăm că am lansat funcţii care tratează ambele aspecte menţionate în feedbackul dvs.
Solicitarea de a conecta calificarea individuală la o companie
În trecut, pentru a vă alătura unei companii din Programul de certificare Google, trebuia să fiţi invitat de un administrator al contului companiei dvs. Alăturarea la o companie era dificilă în situaţia în care nu cunoşteaţi administratorul. Pentru a remedia această problemă, acum oferim o funcţie care vă permite să căutaţi compania şi să vă alăturaţi pe cont propriu. Dacă doriţi să contribuiţi cu
calificarea individuală
la un cont de companie, acum puteţi face acest lucru făcând clic pe linkul „Compania mea” şi căutând compania la care doriţi să vă alăturaţi. Introduceţi minimum un cuvânt complet care să corespundă numelui companiei.
Companii - gestionarea cu uşurinţă a specialiştilor şi a administratorilor
În prezent, punem la dispoziţia companiilor o modalitate mai intuitivă de gestionare a specialiştilor şi a administratorilor din contul de companie, precum şi de a examina solicitările primite de la utilizatorii care doresc să se alăture companiei, cu ajutorul paginii Acces la cont actualizate.
În fila „Utilizatori”, administratorii conturilor pot schimba starea unui utilizator la administrator sau specialist, putând şi să revoce accesul:
Fila „Solicitări primite” permite administratorilor de conturi să consulte toate solicitările de alăturare primate de la persoane fizice, apoi să le accepte sau să le respingă. În sfârşit, fila „Invitaţii trimise” poate fi utilizată pentru a trimite direct invitaţii persoanelor calificate.
Adăugarea sau actualizarea Conturilor Google asociate profilului dvs.
Ştim că persoanele calificate se pot muta de la o companie la alta sau pot utiliza mai multe adrese e-mail de-a lungul zilei. Prin urmare, acum aveţi posibilitatea de a
adăuga mai multe Conturi Google
în contul dvs., precum şi de a schimba adresa e-mail principală la care primiţi informaţii cu privire la Programul de certificare Google.
Pentru mai multe informaţii referitoare la modificările aduse funcţiilor noului Program de certificare Google, accesaţi
Centrul de ajutor
(în limba engleză).
Postat de Katie Wasilenko, marketing pentru agenţii
Linkuri utile
Etichete
*** Avansaţi***
*** Începători ***
2017
accelerated mobile pages
acces
Actualizare adrese URL
AdBlock
AdMob
Adrese URL actualizate
AdSense
advertiser
Advertising Week
AdWeek
Adwords
AdWords app
AdWords Editor
Adwords next
Adwords romania
AdWords smart bidding
Agenţii de publicitate
ajustarea sumelor licitate
alcool
alternarea anunturilor
Analytics
anunturi cu text extinse
anunturi dinamice
anunturi imagine
Anunturi pt. Mobile
Anunturi text
Anunturi text extinse
Anunturi video
anunț respins
Anunțuri
anunțuri AdWords
Anunțuri Gmail
Anunțuri pe dispozitive mobile
anunțuri respinse
anunțuri text
Anunțuri text extinse
Anunțuri video
aplicatie AdWords
aplicatii mobile
atribuire
automatizare
b
Banca
Better ads
black friday
Brand Lift
branding
bumper
Campanii AdWords
campanii cu numere de telefon
campanii display
campanii inteligente
campanii optimizate
campanii pentru aplicatii
campanii universale pentru aplicatii
campanii video
Caractere anunț AdWords
Card
Cărturești
Căutare organică
cele mai bune practici
Chrome
clic
clic pentru apelare
clic pentru mesaj
Clicuri nevalide
cod de urmarire
coloane AdWords
comert electronic
Conferința I/O
Contact AdWords
Contact Google Compania mea
Conversii
creatori de conținut
croazieră pe Dunăre cu Google Street View
Cross-device
Cupoane promoționale
customer match
Cuvinte Cheie
cyber monday
destinații de plasare
dezvoltatori
Directionare in functie de locatie
Discovery TrueView
discrepanta dintre clickuri si sesiuni
dispozitive
doubleclick
dsa
e-commerce
ETA
etichete
exact match
Expanded Text Ads
Extensii de apel
extensii de înștiințări
Extensii de Locatie
extensii de promovare
Extensii la anunțuri
Extensii Sitelinks
Factura
Facturare lunară
FAQs
Fashinable by Google
feed
Filtre campanii
Firebase
Firebase Analytics
Forumul AdWords
fragmente structurate
GAP
Gmail
Google
Google Ad Grants
Google AdGrants
Google AdWords
Google Analytics
Google Compania Mea
Google Cultural Institute Romania
Google for Non Profits
Google My Business
Google ONG
Google Partners
Google Play
Google Search
innovatie
inovatii AdWords
inserarea cuvintelor cheie
instalare
InStream
Instrumente
Intro
Invatare automata
împrumuturi personale
licitare automatizată
machine learning
marketing
MCC
mesaje
Metoda de plata
micro-momente
Mobil
Mobile
Moldova
Noua experiență
Noua Interfaţă
noutăți
Noutăţi
Număr de telefon de redirecționare
oferte
optimizare pentru clicuri
optimizare pentru conversii
Optimizare site
Optimizatorul de conversii
pagina de destinație
performanta
personalizat
Plata automata
Plata manuala
plati
Plăți AdWords
Plăți automate
Plăți manuale
Politici
Politici Publicitare AdWords
potrivire exacta
Povești de succes - AdWords
Povești de succes - optimizare pentru mobile
Probleme frecvente
produse beta
Produse Google
Programarea anunțurilor
promovare
publicitate
rapoarte
Raportare
rata de click
Rata de conversie
relevanta
Remarketing
Remarketing dinamic
reteaua de cautare
Reţeaua de căutare
Reţeaua de display
ROI
rotatia anunturilor
sarbatori
Scorul de calitate
Seminare Online
Seminarii Online
servicii financiare
Setări
Sfaturi optimizare
site mobil
site optimizat pentru mobile
site suspendat
smart display campaigns
StarShinerS
statistici
Strategie de licitare
suma CPA vizată
suma CPC
Termeni și condiții
tracking code
Training
trenduri
TrueView
TrueView pentru actiune
TV
user experience
variante apropiate
Vegis
viteză site
vizite in magazin
Web Design
YouTube
Archive
2018
ian.
2017
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2016
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2015
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2014
dec.
nov.
oct.
aug.
mai
apr.
mar.
feb.
2013
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2012
nov.
oct.
sept.
iun.
2011
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2010
dec.
nov.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2009
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
Feed
Subscribe by email
Abonați-vă la canalul YouTube!
Linkuri utile
Forumul de discuții
Canalul de Youtube
Centrul de ajutor
Testați aici dacă aveți site-ul optimizat pentru mobil
Trenduri în România
Google Compania mea contact
Company-wide
De ce un blog Google AdWords pentru România?
Click aici pentru a afla mai multe
.