De ce un blog Google AdWords pentru România?

Noi, echipa Google AdWords România, dorim să îi ajutăm pe utilizatorii noştri să obţină cea mai eficientă publicitate posibilă. Ştim că rezultatele nu se măsoară în numărul de clicuri ci în rentabilitatea investiţiei şi suntem convinşi că, cu cât utilizatorii noştri învaţă şi înţeleg mai multe despre programul Google AdWords, cu atât obţin mai multe rezultate imediate. Acest spirit a determinat lansarea unui blog oficial AdWords România: o prezenţă locală, o platformă dedicată comunicării eficiente, un loc unde vom putea fi în permanenţă în contact cu utilizatorii noştri.

Blogul Google AdWords România se adreseză atât celor care abia au început sau doresc să încerce programul AdWords cât şi utilizatorilor avansaţi, agenţiilor şi specialiştilor în marketing online. Vă vom ţine la curent cu ultimele noutăţi AdWords, anunţuri oficiale şi actualizări ale sistemului şi vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâmpinate de utilizatorii AdWords din România. Blogul AdWords va acoperi un număr mare de subiecte, de la noţiunile de bază (cum să creaţi o listă de cuvinte cheie eficientă, cum să obţineţi o poziţie mai bună) până la noţiunile şi instrumentele complexe (Analytics, conturi MCC, costuri pe conversie etc.). Deoarece dorim să rămânem mereu în contact cu dvs., suntem foarte interesaţi de opiniile şi sugestiile dvs., nu ezitaţi să ni le împărtăşiţi completând formularul de feedback din partea dreaptă.

Echipa Google AdWords România şi toţi cei care contribuie la buna funcţionare a acestui program vă urează bun venit

şi vă doresc o şedere plăcută pe blogul nostru prin numele celor ale căror posturi le veţi citi în mod regulat: Mădălina Ana şi Hermina Condei.

Postat de Echipa Google AdWords România