Abordarea noii interfeţe - totul despre filtre
duminică, 30 august 2009
Aţi utilizat până acum filtre în noua interfaţă AdWords? Filtrele vă permit să consultaţi numai acele date din contul dvs. de care sunteţi interesat. Puteţi utiliza filtre în întregul cont şi le puteţi salva pentru a fi utilizate ulterior.
Să ne oprim puţin asupra unor lucruri interesante pe care le puteţi face utilizând filtrele. Mai întâi, indiferent de tab-ul pe care vă aflaţi, veţi găsi filtrele în meniul Filtru şi afişări.
Procesul de configurare a unui filtru este acelaşi, indiferent dacă lucraţi cu grupuri de anunţuri, cu cuvinte cheie sau cu destinaţii de plasare. Cu toate acestea, criteriile în funcţie de care puteţi realiza filtrarea depind de ceea ce încercaţi să filtraţi. De exemplu, puteţi filtra cuvintele cheie în funcţie de tipul de potrivire, dar nu puteţi filtra după acelaşi criteriu şi grupurile de anunţuri.
Pentru a configura un filtru, nu trebuie decât să precizaţi criteriile pe care le doriţi. Puteţi adăuga reguli suplimentare pentru a face ca filtrul să fie mai precis. De exemplu, puteţi seta filtre simultan pentru rata de clic (CTR) şi poziţia medie, cu scopul de a vedea cuvintele cheie cu o valoare CTR ridicată care apar în pagina a doua cu rezultate ale căutării. Dacă doriţi să utilizaţi acelaşi filtru în mod repetat, îl puteţi salva bifând caseta Salvaţi filtrul.
Să presupunem că doriţi să găsiţi cuvintele cheie cu cea mai bună performanţă din contul dvs. În loc să căutaţi printre toate cuvintele cheie de la un grup de anunţuri la altul, aveţi posibilitatea de a le filtra numai pe cele cu cea mai bună performanţă. Să presupunem că sunteţi interesat de cuvintele cheie cu o valoare CTR mai mare de 2% şi cu o rată de conversie de cel puţin 5%.
După ce aţi filtrat lista, puteţi aduce modificări celor mai performante dintre cuvintele cheie direct în tabelul cu rezultate. În felul acesta, nu va fi necesar să accesaţi toate grupurile de anunţuri, unul câte unul.
Un alt loc în care puteţi descoperi că filtrele sunt foarte utile este tab-ul Anunţuri, care afişează toate anunţurile aflate în contul, în campaniile sau în grupurile dvs. de anunţuri. Iată o modalitate în care puteţi utiliza filtrele pentru a obţine o perspectivă mai bună asupra campaniilor dvs.:
Google Store cuprinde campanii cu două tipuri de pagini de destinaţie: pagini de produs (pentru un anumit produs, cum ar fi un tricou) şi pagini de categorii (pentru grupuri întregi de produse, de pildă articole de îmbrăcăminte). Să presupunem că doriţi să ştiţi ce tip de pagină generează mai multe vânzări. Întrucât adresele URL pentru paginile de produs au un format diferit de cel al adreselor URL pentru paginile de categorii, puteţi crea un filtru pentru a afişa numai anunţurile cu pagini de destinaţie pentru categorii. În acest scop, puteţi filtra adresele URL de destinaţie care încep cu http://www.googlestore.com/category.asp?
Utilizând acest filtru, vă va fi foarte uşor să vedeţi care este performanţa tuturor anunţurilor care generează trafic spre paginile de categorii. Apoi, puteţi compara performanţa acestor anunţuri cu performanţa acelora care generează trafic spre paginile de produs. Pentru Google Store, am descoperit că paginile de categorii generează mai multe vânzări decât paginile de produs. Aceste informaţii vă vor ajuta să îmbunătăţiţi campaniile.
Cu ajutorul filtrelor din fila Anunţuri, puteţi, de asemenea, să identificaţi rapid anunţurile cu o anumită stare de aprobare. Aceasta este o metodă rapidă de a identifica toate anunţurile în aşteptare sau respinse din întregul cont.
După cum puteţi vedea, filtrele au o mulţime de utilizări posibile. Vă încurajăm să încercaţi să priviţi campaniile din unghiuri diferite. Aţi putea fi surprins de ceea ce descoperiţi. Filtrare plăcută.
Să ne oprim puţin asupra unor lucruri interesante pe care le puteţi face utilizând filtrele. Mai întâi, indiferent de tab-ul pe care vă aflaţi, veţi găsi filtrele în meniul Filtru şi afişări.
Procesul de configurare a unui filtru este acelaşi, indiferent dacă lucraţi cu grupuri de anunţuri, cu cuvinte cheie sau cu destinaţii de plasare. Cu toate acestea, criteriile în funcţie de care puteţi realiza filtrarea depind de ceea ce încercaţi să filtraţi. De exemplu, puteţi filtra cuvintele cheie în funcţie de tipul de potrivire, dar nu puteţi filtra după acelaşi criteriu şi grupurile de anunţuri.
Pentru a configura un filtru, nu trebuie decât să precizaţi criteriile pe care le doriţi. Puteţi adăuga reguli suplimentare pentru a face ca filtrul să fie mai precis. De exemplu, puteţi seta filtre simultan pentru rata de clic (CTR) şi poziţia medie, cu scopul de a vedea cuvintele cheie cu o valoare CTR ridicată care apar în pagina a doua cu rezultate ale căutării. Dacă doriţi să utilizaţi acelaşi filtru în mod repetat, îl puteţi salva bifând caseta Salvaţi filtrul.
Să presupunem că doriţi să găsiţi cuvintele cheie cu cea mai bună performanţă din contul dvs. În loc să căutaţi printre toate cuvintele cheie de la un grup de anunţuri la altul, aveţi posibilitatea de a le filtra numai pe cele cu cea mai bună performanţă. Să presupunem că sunteţi interesat de cuvintele cheie cu o valoare CTR mai mare de 2% şi cu o rată de conversie de cel puţin 5%.
După ce aţi filtrat lista, puteţi aduce modificări celor mai performante dintre cuvintele cheie direct în tabelul cu rezultate. În felul acesta, nu va fi necesar să accesaţi toate grupurile de anunţuri, unul câte unul.
Un alt loc în care puteţi descoperi că filtrele sunt foarte utile este tab-ul Anunţuri, care afişează toate anunţurile aflate în contul, în campaniile sau în grupurile dvs. de anunţuri. Iată o modalitate în care puteţi utiliza filtrele pentru a obţine o perspectivă mai bună asupra campaniilor dvs.:
Google Store cuprinde campanii cu două tipuri de pagini de destinaţie: pagini de produs (pentru un anumit produs, cum ar fi un tricou) şi pagini de categorii (pentru grupuri întregi de produse, de pildă articole de îmbrăcăminte). Să presupunem că doriţi să ştiţi ce tip de pagină generează mai multe vânzări. Întrucât adresele URL pentru paginile de produs au un format diferit de cel al adreselor URL pentru paginile de categorii, puteţi crea un filtru pentru a afişa numai anunţurile cu pagini de destinaţie pentru categorii. În acest scop, puteţi filtra adresele URL de destinaţie care încep cu http://www.googlestore.com/category.asp?
Utilizând acest filtru, vă va fi foarte uşor să vedeţi care este performanţa tuturor anunţurilor care generează trafic spre paginile de categorii. Apoi, puteţi compara performanţa acestor anunţuri cu performanţa acelora care generează trafic spre paginile de produs. Pentru Google Store, am descoperit că paginile de categorii generează mai multe vânzări decât paginile de produs. Aceste informaţii vă vor ajuta să îmbunătăţiţi campaniile.
Cu ajutorul filtrelor din fila Anunţuri, puteţi, de asemenea, să identificaţi rapid anunţurile cu o anumită stare de aprobare. Aceasta este o metodă rapidă de a identifica toate anunţurile în aşteptare sau respinse din întregul cont.
După cum puteţi vedea, filtrele au o mulţime de utilizări posibile. Vă încurajăm să încercaţi să priviţi campaniile din unghiuri diferite. Aţi putea fi surprins de ceea ce descoperiţi. Filtrare plăcută.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu