Inside AdWords România and Moldova
Blogul oficial Google AdWords România și Moldova.
Noi inovații digitale, menite să închidă bucla pentru agenții de publicitate
miercuri, 28 septembrie 2016
Telefoanele mobile le oferă consumatorilor mijloace noi prin care să interacționeze cu mărcile, estompând adesea limita dintre lumea fizică și cea digitală. Utilizatorii caută informații despre produse online, după care le cumpără din magazin. Văd o marcă la televizor și caută detalii despre aceasta online. Sau, în drumul spre lucru, urmăresc videoclipuri mobile care le vor servi drept inspirație pentru a rezerva o călătorie când se întorc acasă, în fața laptopului.
Oricare ar fi modul în care publicul dvs. interacționează cu mărcile, numai Google are acoperirea și instrumentele necesare pentru a vă ajuta să vă adresați acestuia în momentele cu adevărat importante și să cuantificați impactul pe toate dispozitivele și canalele.
Aștept cu nerăbdare să vă prezint câteva inovații luni dimineață, la evenimentul
Times Center Stage din cadrul Advertising Week
. Toate acestea au rolul de a vă ajuta să închideți bucla dintre televiziune și mediul digital, online și offline, dispozitive mobile și computere.
Închiderea buclei dintre televiziune și mediul digital cu ajutorul sondajelor Brand Lift
De-a lungul ultimilor câțiva ani, am investit în produsul
Brand Lift
pentru a le arăta specialiștilor în marketing ce impact au campaniile YouTube asupra valorilor privind mărcile, cum ar fi cunoașterea și intenția de cumpărare, pe parcursul întregii căi spre achiziție.
Acum extindem funcțiile Brand Lift către campaniile TV, pentru a le arăta specialiștilor în marketing cum contribuie anunțurile TV la creșterea numărului de căutări ale mărcilor pe Google și pe YouTube, în comparație cu campaniile YouTube. În urma primelor teste, am constatat că YouTube generează un număr aproape dublu de căutări pe afișare față de campaniile TV.
Brand Lift pentru televiziune se activează foarte ușor, nefiind necesar să specificați programul dvs. media. Dacă folosiți Brand Lift atât pentru o campanie TV, cât și pentru o campanie YouTube, vom putea raporta numărul suplimentar de căutări ale mărcii dvs.
„Suntem nerăbdători să vedem eforturile companiei Google spre o mai bună înțelegere a impactului videoclipurilor. Noi, cei de la Volkswagen, vrem să cuantificăm platformele TV și digitale (precum YouTube) pe un teren uniform și ne dorim ca Brand Lift să ne ofere un mijloc prin care să comparăm într-un mod precis, credibil și științific eficiența campaniilor pe diverse platforme media.” - Vinay Shahani, vicepreședintele departamentului de marketing, Volkswagen America
Închiderea buclei dintre anunțurile online și vânzările offline
Pe lângă interacțiunea dintre TV, YouTube și căutarea online, acum există o legătură reală între anunțurile online și vizitele offline în magazine: 30% dintre utilizatorii de smartphone-uri care accesează un site sau o aplicație de pe telefon cumpără ceva dintr-un magazin în următoarele 24 de ore.1
Ca atare, vom lansa opțiunea de cuantificare a extensiilor de locație și a vizitelor în magazin pentru Rețeaua de display Google, astfel încât să îi ajutăm pe specialiștii în marketing să închidă bucla dintre anunțurile online și vânzările offline. Atunci când consumatorii navighează pe site-urile preferate sau interacționează cu aplicațiile favorite, le puteți afișa anunțuri care includ adresa companiei, indicații de orientare de pe Google Maps și fotografii. Este o modalitate imediată și cu impact ridicat de a crește volumul de trafic fizic din magazin.
Home Depot a folosit extensii de locație pentru anunțurile grafice, care au fost văzute de consumatorii ce navigau în mod activ pe telefoane în apropierea celor mai populare magazine ale mărcii; în consecință, rentabilitatea investiției în magazin a crescut de 8 ori. „Extensiile de locație pentru dispozitive mobile din Rețeaua de display și-au dovedit valoarea foarte repede”, a declarat Umut Dincer, directorul departamentului de marketing online la Home Depot. „Ne putem adresa pasionaților de bricolaj din apropierea magazinelor noastre, oferindu-le informațiile dorite exact în momentul în care vor să cumpere ceva.” [
Povestea completă
]
Cum cuantifică specialiștii în marketing impactul acestor anunțuri online? Vizitele în magazin pentru Rețeaua de display cuantifică impactul anunțurilor din Rețeaua de display asupra vizitelor din magazin, la hotel, la reprezentanța auto sau la restaurant. Puterea tehnologiei Google Maps ne oferă acces la parametrii exacți pentru mai mult de 200 de milioane de magazine din întreaga lume, oferind o precizie de 99% la vizitele raportate.2 Numai Google poate oferi acest nivel de precizie și extindere. [
Aflați mai multe
]
Închiderea buclei dintre dispozitive
Ultima buclă care trebuie închisă este cea dintre toate dispozitivele folosite de utilizatori: telefoane, tablete, laptopuri și toate celelalte. Astăzi lansăm remarketingul pe mai multe dispozitive pentru Rețeaua de display Google și Managerul de sume licitate DoubleClick, care vă vor ajuta să vă adresați aceluiași utilizator prin intermediul mai multor dispozitive, aplicații și site-uri. Acum puteți să creați un singur mesaj pentru public și să alegeți frecvența cu care membrii acestuia vor vedea anunțul dvs. pe mai multe dispozitive.
Să presupunem că sunteți comerciant și că doriți să creați o campanie personalizată pentru sărbători. Remarketingul pe mai multe dispozitive vă ajută să vă adresați clienților printr-un anunț cu mesajul „Se apropie sărbătorile”, care le va apărea pe telefon dimineața, în drum spre lucru. Apoi, când sunt acasă și navighează pe internet de pe tabletă, le puteți afișa o ofertă cu durată limitată la decorațiuni și rețete.
Toate aceste inovații vor fi lansate pe parcursul următoarelor câteva luni.
Este un adevărat privilegiu să creăm produse prin care mărcile să poată închide bucla de cuantificare, acoperire și interacțiune. Suntem nerăbdători să vă oferim mai multe detalii despre acestea pe parcursul evenimentului
Advertising Week
, iar feedbackul dvs. ne va fi de mare ajutor pe toată durata colaborării.
Participați la conversație folosind #GoogleAW2016.
Articol publicat de Brad Bender, vicepreședintele departamentului de publicitate video și în Rețeaua de display
1 Google / Ipsos Connect, Cum fac dispozitivele legătura dintre consumatori și magazine, martie 2016, 2.013 respondenți online din S.U.A. cu vârsta peste 18 ani. 567 de respondenți online din S.U.A. cu vârsta între 18 și 34 de ani (generația Y)
2 Vizitele în magazin sunt calculate pe baza unor praguri de date conservatoare, cu o siguranță de 99% că numărul de vizite raportate este mai mic decât sau egal cu numărul de vizite reale.
Anunțurile text extinse: mai mult timp pentru teste repetate
luni, 26 septembrie 2016
Spre începutul acestui an, am lansat
anunțurile text extinse
, prin intermediul cărora agenții de publicitate pot oferi mai multe informații despre companie în Rețeaua de căutare. Cu toate că mulți dintre aceștia au înregistrat rezultate excelente cu ajutorul formatului de anunț nou, mai lung, unii agenți de publicitate încă învață cum să îl folosească în mod eficient.
Pentru a ne asigura că agenții de publicitate au timp suficient să testeze în mod repetat anunțurile text extinse pentru perioada sărbătorilor, le vom acorda mai mult timp să actualizeze materialele publicitare.
Termenul limită pentru trecerea la anunțuri text extinse este acum 31 ianuarie 2017 (anterior, era 26 octombrie 2016). Aceasta înseamnă că, începând din 31 ianuarie 2017, nu vor mai putea fi create sau modificate anunțuri text în format standard, ci numai în format de anunțuri text extinse. Anunțurile text standard existente vor continua să se difuzeze împreună cu anunțurile text extinse.
Anunțurile text extinse pot aduce rezultate excelente, îndeosebi pentru persoanele care au investit în crearea și testarea unor noi materiale publicitare. Profitați de acest timp suplimentar pentru a testa propriile anunțuri text extinse.
Axați-vă pe calitate prin testare
Pe parcursul ultimelor câteva luni, am examinat o mulțime de date privind anunțurile text. Acestea ne-au confirmat ceva ce știam deja: calitatea anunțurilor este importantă. Caracterele suplimentare nu sunt suficiente pentru a remedia eventualele probleme de performanță. Este foarte important să alegeți un titlu și caractere suplimentare relevante și convingătoare.
Ca atare, vă recomandăm ca, atunci când optimizați anunțurile text extinse, să aplicați cele mai bune practici prezentate în continuare.
● Testați mai multe versiuni ale anunțurilor text extinse. Încercați diferite abordări pentru noul spațiu de care beneficiază acum anunțurile. Încercați să includeți 3 - 5 anunțuri noi în fiecare grup de anunțuri. Agenții de publicitate care testează mai multe materiale publicitare înregistrează performanțe mai bune.
● Testați cu precădere titlurile. Acestea sunt cele mai importante elemente din anunț, iar acum aveți la dispoziție încă un rând pe care să îl încercați.
● Identificați elementele eficiente din anunțurile text standard și transpuneți-le în cele extinse. De exemplu, dacă menționați prețuri sau dacă folosiți
inserarea cuvântului cheie
într-un anunț text standard eficient, aplicați-le și în anunțurile text extinse.
● Afișați titluri scurte, axate pe termenii reprezentați de mărci. Uneori, „Numele companiei - site-ul oficial” este suficient. Nu este obligatoriu să folosiți toate caracterele pe care le aveți la dispoziție. Testați scripturi de reclamă mai scurte, îndeosebi în cazul termenilor pentru care nu sunt necesare multe informații suplimentare.
● Continuați să difuzați anunțurile text standard până când noile versiuni vă aduc în mod constant rezultate mai bune. Un anunț text extins nu va fi neapărat eficient doar pentru că aveți la dispoziție mai multe caractere. Difuzați în continuare anunțurile cele mai performante, oricare ar fi lungimea acestora.
● Examinați anunțurile existente din punctul de vedere al rezultatelor anterioare dobândite cu ajutorul titlurilor mai lungi. Vă recomandăm să afișați primul rând descriptiv dintr-un anunț text standard pe rândul dedicat celui de-al doilea titlu, mai ales dacă anunțul respectiv v-a adus rezultate bune în trecut.
Trecerea lină la anunțurile text standard
Pe lângă aceste sfaturi, vă prezentăm și câteva lucruri de evitat.
● Nu implementați același anunț text extins în mai multe grupuri de anunțuri diferite. Anunțurile trebuie să fie adaptate la căutările utilizatorilor.
● Nu inserați un al doilea titlu fără a modifica și restul anunțului. Adăugați conținut relevant pentru interogare și potrivit pentru restul materialului publicitar.
● Nu creați anunțuri text extinse care își pierd relevanța pentru interogarea unui utilizator. Țineți cont de aceasta când compuneți textul.
Exemplu de interogare: articole despre creditele pentru studii universitare
Anunțul nu corespunde interogării utilizatorului (chiar dacă este bine scris)
Anunțul se axează pe interogarea utilizatorului
● Nu omiteți avantajele sau atributele produselor care s-au dovedit atrăgătoare în trecut. Testați toate avantajele pentru a le identifica pe cele eficiente în noul format.
Resurse suplimentare
Dacă sunteți încă în etapa de familiarizare cu anunțurile text extinse, consultați
cele mai bune practici pentru crearea unor anunțuri eficiente
.
Sperăm ca perioada sărbătorilor să vă aducă numai succes, prin intermediul unor anunțuri text deosebite, potrivite pentru utilizatori, fie ele standard sau extinse.
Articol publicat de Senthil Hariramasamy, manager principal de produs, departamentul de formate de anunțuri
Google inovează aplicațiile și anunțurile video pentru lumea axată pe mediul mobil
miercuri, 21 septembrie 2016
Când mi-am început cariera la Google, acum 13 ani, eram inginer tehnic în departamentul pentru anunțuri și cream produse pornind de la ideea că un anunț online este eficient numai dacă duce la un clic și la o achiziție. Această idee, care părea simplă în acel moment, a revoluționat modul în care mărcile interacționează cu clienții.
În prezent, domeniul nostru se adaptează la o altă revoluție, declanșată de micul dispozitiv pe care îl purtăm cu noi pretutindeni, telefonul. Pe tot parcursul zilei, atunci când dorim să ajungem undeva, să vedem sau să cumpărăm ceva, fie că este vorba despre identificarea celei mai bune oferte hoteliere sau cumpărarea mașinii perfecte, apelăm la dispozitivul mobil pentru ajutor. Găsim informațiile dorite pe Google, pe YouTube, pe Google Maps și în Google Play de miliarde de ori pe zi. În dimineața aceasta, la conferința digitală dmexco, care a avut loc în Köln, Germania, am anunțat două inovații publicitare care vă vor ajuta să fiți prezenți în momentele oportune, oferindu-le clienților potriviți ceea ce doresc, atunci când doresc.
Nu vă opriți la instalare și identificați cei mai valoroși clienți
Aplicațiile sunt prezente pe toate dispozitivele mobile și reprezintă un punct de contact tot mai important pentru consumatori. Până în prezent, AdWords a generat peste 3 miliarde de descărcări de aplicații pentru dezvoltatori și agenții de publicitate.1 Eu discut cu mulți dintre aceștia, din întreaga lume, pentru a afla care sunt modurile creative prin care se adresează clienților. Este cel mai frumos aspect al profesiei mele. Una dintre informațiile pe care le aud în mod constant este că utilizatorii care interacționează cu aplicațiile sunt cei mai importanți pentru companie. Scopul nu se limitează la generarea de instalări, ci se extinde la înregistrarea unor acțiuni valoroase în aplicații, fie că este vorba despre atingerea unui anumit nivel într-un joc sau despre efectuarea unei achiziții. Ne-am propus să depășim această provocare.
În dimineața aceasta, la dmexco, am anunțat următoarea generație de campanii universale pentru aplicații, disponibile la nivel global, pentru toți agenții de publicitate. Campaniile universale pentru aplicații vă pot ajuta acum să identificați clienții cei mai importanți pentru dvs., în Căutarea Google, în Google Play, pe YouTube și pe milioanele de site-uri și aplicații din Rețeaua de display Google, bazându-se pe obiectivele comerciale pe care le-ați definit.
trivago, o aplicație populară de căutare de hoteluri, a fost una dintre primele companii care au testat noua versiune a campaniilor universale pentru aplicații. Obiectivul mărcii este să-i ajute pe călători să identifice camera de hotel perfectă, știind că utilizatorii care ating o ofertă pentru a o consulta au șanse mai mari să treacă la pasul următor, adică să facă o rezervare.
Exemplu de cale parcursă de utilizatori de la instalare la consultarea unei oferte pentru o cameră de hotel
La fel ca trivago, puteți alege
activitatea în aplicație
pentru care doriți să faceți optimizări, fie că este vorba despre consultarea unei oferte sau atingerea nivelului al zecelea dintr-un joc. În plus, puteți să colaborați cu parteneri terță parte de cuantificare sau să folosiți soluțiile Google de cuantificare a aplicațiilor, cum ar fi
Firebase Analytics
, pentru a măsura activitățile respective. După ce definiți activitățile în aplicație în AdWords, alegeți soluția de analiză și setați costul pe instalare, Google își va pune în funcțiune algoritmul de învățare programată. Campaniile universale pentru aplicații evaluează numeroase semnale în timp real pentru a vă rafina în mod continuu anunțurile, astfel încât să vă adresați celor mai valoroși utilizatori, la prețul potrivit, pe cele mai extinse proprietăți Google. Pe măsură ce utilizatorii încep să interacționeze cu anunțurile, aflăm de unde provin cei mai valoroși dintre aceștia. De exemplu, putem afla că utilizatorii care consultă cele mai multe oferte la hoteluri sunt cei care urmăresc vloguri de călătorie pe YouTube. Ca atare, vom afișa mai multe dintre anunțurile dvs. pe aceste tipuri de canale YouTube.
Campaniile universale pentru aplicații au reușit să identifice pentru trivago utilizatorii cu cele mai multe șanse de a da clic pe ofertele la hoteluri care apar în aplicație, pentru a rezerva o cameră. Ca atare, marca de turism a atras clienți cu 20% mai valoroși pentru companie, atât în Android, cât și în iOS.
Modul în care Google vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea cu aplicații s-a schimbat semnificativ. Vă ascultăm și nu ne mai axăm doar pe instalare. Obiectivul campaniilor universale pentru aplicații este să atragă implicarea utilizatorilor și să ofere valoare pentru aplicațiile create cu atât de mult efort.
Transformați evaluarea în acțiune cu ajutorul formatului TrueView pentru acțiune
Revoluția mobilă nu a schimbat doar modul în care căutăm aplicații și interacționăm cu acestea, ci și modul în care interacționăm cu aproape fiecare tip media. Acest lucru este evident în modul în care utilizatorii urmăresc videoclipuri. Este demonstrat zilnic pe YouTube.
Într-un studiu recent, 47% dintre adulții din S.U.A. cu vârsta între 18 și 54 de ani au declarat că YouTube îi ajută cel puțin o dată pe lună atunci când iau decizia de a cumpăra ceva. Ca atare, aproximativ 70 de milioane de utilizatori apelează lunar la YouTube când au nevoie de ajutor în legătură cu o achiziție.2 Aceste momente încărcate de intenție reprezintă oportunități prin care mărcile să interacționeze cu consumatorii în momentele relevante. Prin urmare, am acceptat provocarea de a simplifica modul în care consumatorii trec de la evaluare la achiziție.
Pe parcursul ultimilor câțiva ani, formatul TrueView a evoluat și a schimbat modul în care videoclipurile le oferă valoare specialiștilor în marketing axați pe performanță. TrueView pentru promovarea aplicațiilor și TrueView pentru cumpărături le oferă mărcilor o cale incredibil de simplă de a genera descărcări și achiziții direct de pe YouTube. Dar cum rămâne cu mărcile care se axează pe alte tipuri de conversii, cum ar fi solicitarea unei oferte de preț, rezervarea unei camere de hotel, înscrierea pentru un buletin informativ sau programarea unui test de conducere a unei mașini?
Îmi face plăcere să prezint TrueView pentru acțiune, un nou format care îi încurajează pe utilizatori să efectueze orice acțiune online importantă pentru compania dvs.
TrueView pentru acțiune - exemplu
Cu ajutorul formatului TrueView pentru acțiune, anunțurile video devin mai interactive, afișând un îndemn personalizat în timpul videoclipului și după acesta. Acest îndemn poate fi adaptat la obiectivul propriu, cum ar fi „Obțineți o ofertă de preț”, „Rezervați acum” sau „Înscrieți-vă”. Întrucât acesta este un element ușor de adăugat la videoclip, puteți să vă sporiți performanța, pe lângă toate avantajele oferite de afișarea videoclipului pentru un public implicat. Mărcile cele mai avantajate sunt cele care oferă produse sau servicii cu grad ridicat de evaluare, cum ar fi cele din domeniul financiar, auto sau turistic. TrueView pentru acțiune vă poate ajuta să îi determinați pe clienți să facă o achiziție încurajând acțiuni precum programarea unei întâlniri sau solicitarea mai multor informații. Ne face plăcere să le oferim acest format spre testare agenților de publicitate, pentru tot restul anului.
Întrucât consumatorii își petrec viețile într-o lume axată pe mediul mobil, este tot mai important ca mărcile să ofere experiențe mobile transformaționale. Știm că acest lucru nu este întotdeauna ușor și vă stăm la dispoziție pentru ajutor. Experiențele pe care mulți dintre dvs. le-au oferit clienților ne-au inspirat profund și cred că dmexco este un simbol al pasiunii comune și al spiritului inovator care ne ajută să creăm legături între mărci și consumatori. Îmi va face plăcere să vă întâlnesc în continuare și să vă însoțesc în această călătorie uimitoare.
Articol publicat de Sridhar Ramaswamy, vicepreședintele departamentului pentru anunțuri și comerț Google
1 Date interne Google, cumulate la nivel global
2 Google/Ipsos Connect, sondaj YouTube privind persoanele care vizionează conținut din domeniul sportului, S.U.A., martie 2016 (1.500 de persoane, cu vârsta între 18 și 54 de ani)
Cum să parcurgeți lumea micro-momentelor?
vineri, 9 septembrie 2016
Ce sunt micro-momentele? Sunt clipele atunci când apelezi la un dispozitiv să faci o acțiune, fie că este vorba despre ceva ce vrei să aflii, ceva ce vrei să cumperi, ce vrei să faci sau unde vrei să mergi. Aceste momente prezintă o intenție, un context și au un caracter imediat. Acestea sunt momentele pentru care business-urile trebuie să fie pregătite. Voi sunteți pregătiți?
Urmăriți acest video prezentat de Nicoleta, AdWords Account Strategist la Google Marketing Solutions, să descoperiți cum să profitați de aceste micro-momente și să descoperiți importanța lor pentru consumatori!
Articol publicat de Alexa Cojanu, Associate Account Strategist, Google
Linkuri utile
Etichete
*** Avansaţi***
*** Începători ***
2017
accelerated mobile pages
acces
Actualizare adrese URL
AdBlock
AdMob
Adrese URL actualizate
AdSense
advertiser
Advertising Week
AdWeek
Adwords
AdWords app
AdWords Editor
Adwords next
Adwords romania
AdWords smart bidding
Agenţii de publicitate
ajustarea sumelor licitate
alcool
alternarea anunturilor
Analytics
anunturi cu text extinse
anunturi dinamice
anunturi imagine
Anunturi pt. Mobile
Anunturi text
Anunturi text extinse
Anunturi video
anunț respins
Anunțuri
anunțuri AdWords
Anunțuri Gmail
Anunțuri pe dispozitive mobile
anunțuri respinse
anunțuri text
Anunțuri text extinse
Anunțuri video
aplicatie AdWords
aplicatii mobile
atribuire
automatizare
b
Banca
Better ads
black friday
Brand Lift
branding
bumper
Campanii AdWords
campanii cu numere de telefon
campanii display
campanii inteligente
campanii optimizate
campanii pentru aplicatii
campanii universale pentru aplicatii
campanii video
Caractere anunț AdWords
Card
Cărturești
Căutare organică
cele mai bune practici
Chrome
clic
clic pentru apelare
clic pentru mesaj
Clicuri nevalide
cod de urmarire
coloane AdWords
comert electronic
Conferința I/O
Contact AdWords
Contact Google Compania mea
Conversii
creatori de conținut
croazieră pe Dunăre cu Google Street View
Cross-device
Cupoane promoționale
customer match
Cuvinte Cheie
cyber monday
destinații de plasare
dezvoltatori
Directionare in functie de locatie
Discovery TrueView
discrepanta dintre clickuri si sesiuni
dispozitive
doubleclick
dsa
e-commerce
ETA
etichete
exact match
Expanded Text Ads
Extensii de apel
extensii de înștiințări
Extensii de Locatie
extensii de promovare
Extensii la anunțuri
Extensii Sitelinks
Factura
Facturare lunară
FAQs
Fashinable by Google
feed
Filtre campanii
Firebase
Firebase Analytics
Forumul AdWords
fragmente structurate
GAP
Gmail
Google
Google Ad Grants
Google AdGrants
Google AdWords
Google Analytics
Google Compania Mea
Google Cultural Institute Romania
Google for Non Profits
Google My Business
Google ONG
Google Partners
Google Play
Google Search
innovatie
inovatii AdWords
inserarea cuvintelor cheie
instalare
InStream
Instrumente
Intro
Invatare automata
împrumuturi personale
licitare automatizată
machine learning
marketing
MCC
mesaje
Metoda de plata
micro-momente
Mobil
Mobile
Moldova
Noua experiență
Noua Interfaţă
noutăți
Noutăţi
Număr de telefon de redirecționare
oferte
optimizare pentru clicuri
optimizare pentru conversii
Optimizare site
Optimizatorul de conversii
pagina de destinație
performanta
personalizat
Plata automata
Plata manuala
plati
Plăți AdWords
Plăți automate
Plăți manuale
Politici
Politici Publicitare AdWords
potrivire exacta
Povești de succes - AdWords
Povești de succes - optimizare pentru mobile
Probleme frecvente
produse beta
Produse Google
Programarea anunțurilor
promovare
publicitate
rapoarte
Raportare
rata de click
Rata de conversie
relevanta
Remarketing
Remarketing dinamic
reteaua de cautare
Reţeaua de căutare
Reţeaua de display
ROI
rotatia anunturilor
sarbatori
Scorul de calitate
Seminare Online
Seminarii Online
servicii financiare
Setări
Sfaturi optimizare
site mobil
site optimizat pentru mobile
site suspendat
smart display campaigns
StarShinerS
statistici
Strategie de licitare
suma CPA vizată
suma CPC
Termeni și condiții
tracking code
Training
trenduri
TrueView
TrueView pentru actiune
TV
user experience
variante apropiate
Vegis
viteză site
vizite in magazin
Web Design
YouTube
Archive
2018
ian.
2017
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2016
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2015
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2014
dec.
nov.
oct.
aug.
mai
apr.
mar.
feb.
2013
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2012
nov.
oct.
sept.
iun.
2011
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2010
dec.
nov.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2009
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
Feed
Subscribe by email
Abonați-vă la canalul YouTube!
Linkuri utile
Forumul de discuții
Canalul de Youtube
Centrul de ajutor
Testați aici dacă aveți site-ul optimizat pentru mobil
Trenduri în România
Google Compania mea contact
Company-wide
De ce un blog Google AdWords pentru România?
Click aici pentru a afla mai multe
.