Inside AdWords România and Moldova
Blogul oficial Google AdWords România și Moldova.
Totul este posibil cu AdWords Editor. Partea a 2-a: Funcţiile
luni, 30 noiembrie 2009
Astăzi vom discuta despre câteva funcţii avansate care nu sunt disponibile în interfaţa online. Dacă sunteţi utilizator AdWords avansat şi doriţi să beneficiaţi de aceste funcţii, există un instrument care vine în întâmpinarea nevoilor dvs.:
Editorul AdWords
.
Înainte de a intra în detalii despre câteva dintre cele mai populare funcţii ale acestuia, să aruncăm o privire asupra interfeţei Editorului AdWords. Având structura tip arbore în partea stângă, iar filele pentru campanii, texte publicitare, cuvinte cheie etc. în centru, aceasta are o structură asemănătoare cu cea a interfeţei online. De fapt, noua interfaţă a fost creată pornind de la interfaţa Editorului AdWords. Modificarea elementelor selectate are loc în câmpul din partea de jos. Funcţii suplimentare, cum ar fi importarea/exportarea fişierelor csv, înlocuirea/adăugarea textului în elementele selectate sau găsirea cuvintelor cheie duplicat sunt disponibile prin intermediul barei de meniu din partea de sus.
(faceţi clic pentru o imagine mărită)
„Cum pot muta un grup de anunţuri într-o altă campanie?”
Există multe cazuri în care doriţi să mutaţi sau să copiaţi elemente ale contului dvs. AdWords, de ex. structurarea mai eficientă a campaniei prin crearea unor grupuri separate de anunţuri pentru produse diferite sau crearea unei noi campanii pentru a vă promova afacerea într-o altă ţară. Cu ajutorul Editorului AdWords puteţi să copiaţi sau să mutaţi toate elementele contului dvs., de la cuvinte cheie şi reclame până la campanii întregi. Aflaţi cum să faceţi acest lucru accesând:
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/answer.py?hl=ro&answer=65253
. De asemenea, puteţi să copiaţi sau să mutaţi elemente dintr-un cont în altul:
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/answer.py?answer=38654&hl=ro
.
„Doresc să adaug comentarii la modificările pe care le-am efectuat”
Comentariile sunt utile ca mementouri personale sau ca explicaţii destinate altor utilizatori care utilizează acelaşi cont. Puteţi adăuga comentarii la fiecare nivel al contului, iar acestea vor fi marcate printr-o pictogramă piuneză aflată alături de elementul asociat comentariului dvs.; utilizatorii pot citi comentariul trecând cursorul mouse-ului peste această pictogramă. Pentru a afla mai multe despre comentarii, accesaţi
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/answer.py?answer=38661&hl=ro
.
(faceţi clic pentru o imagine mărită)
„Doresc să văd/să modific mai mult de 100 de cuvinte cheie simultan.”
Editorul AdWords este destinat gestionării conturilor mari. Spre deosebire de interfaţa de utilizare online, nu există limite pentru anvergura modificărilor pe care le puteţi efectua, cu excepţia limitelor contului AdWords. Există mai multe metode prin care puteţi efectua modificări:
Pentru modificări de bază, cum ar fi modificarea sumelor licitate CPC ale cuvintelor cheie, selectaţi elementele respective şi efectuaţi modificările dorite în bloc:
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/answer.py?hl=ro&answer=30543
. Pentru a accelera procesele, puteţi utiliza comenzile rapide de la tastatură.
Pentru modificări avansate, cum ar fi modificarea anumitor părţi ale textelor publicitare, setarea sumelor licitate în funcţie de anumite criterii sau adăugarea unor variabile de urmărire la adresele URL, utilizaţi opţiunile de modificare avansată pentru texte publicitare, adrese URL şi sume licitate. Accesaţi Centrul de ajutor al Editorului AdWords pentru a afla mai multe despre instrumentele pe care le aveţi la dispoziţie pentru efectuarea modificărilor:
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/topic.py?hl=ro&topic=14626
.
„Doresc să încarc/să descarc fişiere CSV referitoare la campanii”
Crearea sau implementarea fişierelor csv cu datele contului dvs. AdWords este numai una dintre opţiunile meniului de importare/exportare. Punându-vă la dispoziţie funcţii diverse, printre care se numără realizarea unei copii de rezervă a contului, vă oferim datele contului de care aveţi nevoie în formatul pe care îl doriţi. Pentru a explora opţiunile de importare/exportare, accesaţi
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/topic.py?hl=ro&topic=9321
.
(faceţi clic pentru o imagine mărită)
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Totul este posibil cu AdWords Editor. Partea 1: Introducere
vineri, 20 noiembrie 2009
Pe parcursul ultimelor câteva luni, am vorbit destul de mult despre noua interfaţă AdWords. Am analizat feedbackul pe care l-aţi furnizat şi am observat unele întrebări şi solicitări obişnuite, cum ar fi:
„Am un cont mare. Navigarea de la un tab la altul în interfaţa de utilizare online ia o mulţime de timp.”
„Doresc să văd/modific mai mult de 100 de cuvinte cheie simultan.”
„Cum pot muta un grup de anunţuri într-o altă campanie sau o campanie într-un alt cont?”
„Doresc să adaug comentarii la modificările pe care le-am efectuat.”
Sunt probleme care vi se par cunoscute? V-aţi întrebat vreodată cum puteţi să acceleraţi navigarea în cont şi să efectuaţi mai eficient modificări în cadrul campaniilor? Dacă da, atunci avem veşti grozave pentru dvs.: interfaţa de utilizare online nu este singura modalitate de a accesa campaniile şi de a vă gestiona contul. Pentru activităţile de mai sus, vă recomandăm
Editorul AdWords
.
Ce este Editorul AdWords şi cum funcţionează acesta?
Editorul AdWords este un program gratuit pentru Windows şi Mac, pe care îl puteţi instala pe computer, descărcându-l de la
http://www.google.com/intl/ro/adwordseditor/
. La începutul unei sesiuni, descărcaţi contul sau campaniile cu care doriţi să lucraţi. Apoi, efectuaţi toate modificările dorite offline în Editorul AdWords. Numai după ce aţi terminat este necesar să ajungeţi din nou online pentru a încărca modificările în sistemul AdWords. Editorul AdWords are aceeaşi structură ca şi noua interfaţă de utilizare, aşa încât este foarte uşor să navigaţi în acest program.
De ce este recomandat să utilizez Editorul AdWords?
Navigaţi mai rapid: atunci când lucraţi offline, Editorul vă permite să navigaţi şi să lucraţi mai rapid decât o puteţi face în interfaţa de utilizare online, dat fiind că nu trebuie să aşteptaţi încărcarea diferitelor niveluri şi elemente ale contului.
Gestionaţi mai eficient conturile mari: dacă aveţi mai multe campanii şi liste mari de cuvinte cheie (de ex., dacă faceţi publicitate unei game largi de produse sau dacă sunteţi o agenţie), Editorul AdWords este exact instrumentul de care aveţi nevoie. Acesta vă oferă mai multe opţiuni prin care puteţi să gestionaţi contul şi să aduceţi simultan modificări într-un grup mare de elemente, prin intermediul funcţiei de modificare în bloc.
Îndepliniţi activităţi complexe de gestionare: Editorul vă pune la dispoziţie mai multe opţiuni de gestionare decât interfaţa de utilizare online, cum ar fi funcţii de căutare/înlocuire avansată, de căutare a cuvintelor cheie duplicat sau de ordonare a cuvintelor cheie.
Care sunt funcţiile cheie ale aplicaţiei Editor AdWords?
- Lucraţi offline pe Mac sau pe PC.
- Salvaţi şi navigaţi în unul sau în mai multe conturi.
- Efectuaţi rapid modificări pe scară largă.
- Efectuaţi căutări şi modificări avansate.
- Adăugaţi comentarii pentru modificările dvs.
- Ordonaţi şi afişaţi statistici privind performanţa contului.
- Copiaţi sau mutaţi elemente între campanii, grupuri de anunţuri şi conturi.
- Exportaţi un instantaneu de cont pentru arhivare sau distribuire.
- Importaţi o arhivă sau permiteţi accesul la fişier şi examinaţi modificările propuse.
În postarea cu care vom continua săptămâna viitoare, vom discuta cele mai importante funcţii în detaliu.
Unde pot găsi mai multe informaţii?
Aflaţi despre funcţiile Editorului AdWords la adresa
http://www.google.com/support/adwordseditor/bin/topic.py?topic=8274&hl=ro
Imprimaţi pagina de consultare rapidă pentru Editorul AdWords pentru
Windows
şi pentru
Mac
.
Puteţi deasemenea consulta câteva resurse în limba engleză:
Descărcaţi ghidul Editorului AdWords, în format pdf, la adresa
http://www.google.com/intl/en/adwordseditor/AdWordsEditorGuide.pdf
Urmăriţi clipul video de mai jos unde sunt prezentate noţiunile de bază ale Editorului AdWords:
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Vin sărbătorile! Creaţi gratuit anunţuri imagine pe teme legate de sărbători cu ajutorul Generatorului de anunţuri grafice!
miercuri, 18 noiembrie 2009
Perioada sărbătorilor se apropie, iar afacerile şi comercianţii online caută modalităţi de a profita la maximum de şansele care li se prezintă cu ocazia sărbătorilor. Pentru a putea ajunge la mai mulţi clienţi potenţiali şi pentru a profita de această şansă, acum puteţi crea anunţuri imagine animate, pe teme legate de sărbători, utilizând în mod gratuit
Generatorul de anunţuri grafice
din contul dvs. AdWords.
Generatorul de anunţuri grafice este un instrument Google gratuit care vă ajută să creaţi anunţuri imagine în numai câteva minute. Anunţurile imagine reprezintă o modalitate excelentă de a spori gradul de recunoaştere a afacerii dvs. pe site-uri web din Reţeaua de conţinut Google.
Pentru a accesa Generatorul de anunţuri grafice, urmaţi aceşti paşi simpli:
1. Conectaţi-vă la contul dvs. la
www.adwords.google.ro
2. Selectaţi campania şi grupul de anunţuri în care doriţi să creaţi anunţuri imagine
3. În fila „Variante de anunţuri”, faceţi clic pe butonul „Anunţ nou”, apoi selectaţi opţiunea „Generator de anunţuri grafice”.
Pentru a crea anunţurile imagine, nu trebuie decât să selectaţi un şablon din cadrul contului dvs. Compuneţi propriul mesaj (ca şi în cazul anunţurilor text), schimbaţi fonturile şi culorile (dacă este necesar) şi încărcaţi o imagine reprezentativă pentru afacerea dvs. De restul se va ocupa instrumentul nostru.
Pe lângă aceste teme caracteristice sărbătorilor, puteţi alege, de asemenea, din peste 150 de şabloane pentru a găsi formatul care se potriveşte mesajului şi afacerii dvs.
Pe baza opţiunii selectate, Generatorul de anunţuri grafice va genera pentru dvs. până la 6 versiuni de anunţuri imagine, cu dimensiuni standard (120 x 600; 160 x 600; 468 x 60; 300 x 250; 728 x 90; 336 x 280 de pixeli). Acum aveţi propriile anunţuri imagine animate, pregătite să fie afişate în
Reţeaua de conţinut
. Pentru a vă asigura că v-aţi înscris în Reţeaua de conţinut, accesaţi pagina „Setările campaniei” din contul AdWords, apoi căutaţi secţiunea numită „Reţele, dispozitive şi extensii”.
Pentru a afla mai multe despre crearea şi difuzarea anunţurilor grafice, vă rugăm să accesaţi
tutorialul privind anunţurile grafice
.
Dacă difuzaţi deja reclame imagine sau flash în orice reţele de publicitate de pe web, le puteţi încărca şi afişa imediat şi în Reţeaua de conţinut Google. Pentru a afla cum puteţi face acest lucru, vă rugăm să accesaţi acest
articol din Centrul de ajutor
.
Conectaţi-vă acum la contul dvs. pentru a începe!
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Cum se obţin clienţi de pe Reţeaua de Conţinut? Urmăreşte Seminariile AdWords
miercuri, 18 noiembrie 2009
Reţeaua de Conţinut Google
reprezintă o sursă de multe ori neglijată de clickuri şi potenţiali clienţi ai oricărei afaceri care se promovează online.
Ştiaţi că apariţia pe Reţeaua de Conţinut şi afişarea de anunţuri Grafice, nu doar anunţuri text, măresc rata de conversie cu 22%?
Deoarece mulţi dintre agenţii de publicitate nu înţeleg foarte bine diferenţa de abordare sau identifică Reţeaua de difuzare Google doar cu Motorul de Căutare Google, dorim să facem cunoscute oportunităţile aduse de prezenţa pe Reţeaua de Conţinut.
Pentru aceasta, inaugurăm mâine o serie de seminarii online, gratuite, dedicate promovării pe Reţeaua de Conţinut Google.
Înscrieţi-vă acum
la
Prezentarea generala a reţelei de conţinut Google
, susţinută pe 19 Noiembrie , la ora 16:00, ora României de către expertul AdWords în reţeaua de conţinut.
Postat de Iulia Mihăilescu, Echipa Google AdWords România
Încep seminariile AdWords! Înscrieţi-vă acum!
vineri, 13 noiembrie 2009
Au mai rămas numai câteva zile pînă la începerea noilor seminarii online AdWords! Nu uitaţi să vă înscrieţi la:
Noţiuni esenţiale despre optimizare
: 17 Noiembrie , 15:00 ora României. Prezintă: Mădălina Ana, specialist în optimizare.
Prezentarea generala a reţelei de conţinut Google
: 19 Noiembrie , 16:00 ora României. Prezintă: Iulia Mihăilescu, specialist în reţeaua de conţinut.
Postat de Echipa Google AdWords România
De ce nu-mi pot vedea anunţul? - partea a III-a
miercuri, 11 noiembrie 2009
Verificaţi-vă bugetul!
Apariţia anunţului dvs. depinde foarte mult de bugetul stabilit.
De exemplu, agentul de publicitate Paul, artist din Amsterdam, a setat un
buget zilnic
de 2 euro pentru anunţul său care promovează cursuri de artă. Anunţul său este foarte popular şi primeşte foarte multe clicuri. Cu toate acestea, apariţia anunţului său încetează devreme în timpul zilei, deoarece bugetul său zilnic este deja epuizat. Paul ar putea alege să majoreze bugetul zilnic sau să optimizeze cuvintele cheie. Cu cât mai precis şi mai bine direcţionat este cuvântul cheie al lui Paul, cu atât mai redusă va fi suma
CPC
a acestuia. Acest lucru înseamnă că anunţul său ar putea să apară mai frecvent şi să primească mai multe clicuri în limitele aceluiaşi buget zilnic. Sistemul îl „recompensează” pe Paul pentru alegerea unor cuvinte cheie relevante.
Sfat: dacă aveţi nevoie de inspiraţie la adăugarea unor intrări noi în lista de cuvinte cheie, utilizaţi
Instrumentul pentru cuvinte cheie
, pe care sperăm să îl consideraţi foarte util.
Ce îmi puteţi spune despre suma licitată CPC pe care o setez?
Numeroşi agenţi de publicitate încearcă se seteze suma licitată CPC maximă cât mai redusă posibil, numai pentru a descoperi că propriul anunţ nu apare. De exemplu, Paul încearcă de asemenea să îşi vândă picturile şi le promovează pe AdWords. Paul a introdus câteva cuvinte cheie a căror sumă CPC este de 0,20 euro, cum ar fi „tablouri de vânzare”, „peisaje în acuarelă” şi „Amsterdam”.
Pentru Paul, cuvântul cheie „Amsterdam” poate părea relevant, deoarece el îşi desfăşoară activitatea în acest oraş. Cu toate acestea, dacă un utilizator de internet ar căuta cuvântul Amsterdam, acesta ar primi probabil informaţii despre oraş şi nu despre studioul de pictură al lui Paul. Cuvântul cheie „Amsterdam” este, de asemenea, foarte general, şi există foarte mulţi agenţi de publicitate care concurează pentru acesta în licitaţia publicitară. Prin urmare, o sumă CPC de numai 0,20 euro pentru cuvântul cheie „Amsterdam” nu va afişa anunţul lui Paul. Pentru mai multe informaţii despre modul în care suma licitată CPC maximă influenţează anunţul dvs., accesaţi pagina despre
setările AdWords
.
Ce fel de probleme legate de plăţi ar putea apărea?
Este foarte posibil ca anunţul dvs. să nu apară din cauza unor probleme legate de plată. Prin urmare, dacă anunţul nu apare, asiguraţi-vă că plăţile dvs. sunt în regulă. Puteţi face acest lucru accesând pagina
Rezumatul facturări
i, sub fila „Contul meu”. Vom trece în revistă mai jos câteva dintre problemele obişnuite privind metodele de plată.
Verificaţi dacă mai dispuneţi de buget plătit anticipat!
În cazul în care anunţul dvs. nu este afişat şi vi se semnalează faptul să s-a întrerupt campania, aceasta înseamnă, de obicei, că soldul plătit anticipat este 0. În acest caz, trebuie să efectuaţi din nou un transfer pentru ca anunţurile dvs. să îşi reia apariţia.
Este posibil ca, din cauza unei întârzieri de server, legătura dintre suma transferată şi contul dvs. să se realizeze puţin mai târziu decât de obicei. Cu toate acestea, dacă suma nu apare după 24 de ore, vă rugăm să ne contactaţi, deoarece este posibil să fi apărut o problemă tehnică.
Verificaţi plăţile efectuate prin carte de credit!
Dacă anunţul dvs. nu este difuzat, motivul poate fi faptul că soldul restant nu a putut fi debitat de pe cartea dvs. de credit. Este posibil ca limita dvs. de credit să fi fost atinsă sau să fi fost depăşită data de valabilitate a cărţii de credit. În mod obişnuit, nu putem vedea motivul pentru care o plată a fost refuzată. Prin urmare, vă sfătuim să luaţi legătura cu instituţia emitentă a cărţii dvs. de credit.
În majoritatea cazurilor, puteţi rezolva rapid problema cu un clic pe butonul „Încercaţi din nou” din pagina „Modificaţi preferinţele de facturare”. Aici puteţi, de asemenea, să introduceţi detaliile unei noi cărţi de credit, să modificaţi metoda de facturare la debit direct sau să introduceţi o
carte de credit de rezervă
.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Noi seminarii online Google AdWords!
luni, 9 noiembrie 2009
Ne bucurăm să anunţăm deschiderea înscrierilor pentru
o nouă serie de seminarii online Google AdWords!
Acestea sunt oferite gratuit de către specialiştii AdWords. Pentru participarea la seminarii aveţi nevoie doar de o conexiune la internet şi un set de căşti sau boxe!
Seria noastră de seminarii are scopul de a răspunde la întrebările frecvente şi a vă oferi sfaturi şi recomandări pentru creşterea afacerii voastre cu Google AdWords.
Dacă nu sunteţi deja client AdWords vă recomandăm să vă înscrieţi în program.
Noţiuni esenţiale despre optimizare
Învăţaţi cum să vă optimizaţi contul, inclusiv sfaturi despre structurarea unei campanii, crearea listelor de cuvinte cheie şi de destinaţii de plasare, scrierea unor anunţuri text atractive. Vă vom arăta şi cum trebuie abordată o optimizare în funcţie de diferite obiective de marketing.
Înscrieţi-vă
aici
pentru data de 17 Noiembrie , 15:00 ora României
Prezentarea generala a reţelei de conţinut Google.
Doriţi să obţineţi ieftin mai mulţi potenţiali cumpărători pe siteul dvs.? Reţeaua de Conţinut este o sursă mai puţin explorată de vizitatori, dar care converteşte la fel de bine ca şi motorul de căutare Google. Participând la acest seminar despre Reţeaua de Conţinut veţi afla cum vă poate fi benefică prezenţa pe portaluri mari sau pe siteuri de nişă, sau cum puteţi să vă prezentaţi pe internet prin anunţuri imagine şi video, şi nu numai prin text. Recomandăm acest Webinar: tuturor celor care doresc ca mesajele lor publicitare să ajungă la mai mulţi utilizatori.
Înscrieţi-vă
aici
pentru data de 19 Noiembrie , 16:00 ora României
Pnetru mai multe detalii despre seminariile AdWords vizitaţi
pagina noastră de tutoriale online
.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Optimizarea AdWords. Subiectul 3: Optimizarea pentru branding
joi, 5 noiembrie 2009
Doresc să încep acest articol cu obiectivul eforturilor de Branding şi voi evita să teoretizez pe marginea unui subiect deja foarte studiat în lumea marketingului.
Mă voi referi prin urmare în acest articol tuturor celor care au ca obiectiv lansarea şi dezvoltarea unei anumite mărci, cu scopul de a distinge respectiva marcă pe piaţă, de a creşte gradul de cunoaştere a acesteia, de a dezvolta încrederea şi fidelitatea clienţilor şi, în ultimă instanţă, de a ridica valoarea companiei.
În mod frecvent, numele companiilor şi numele mărcilor reprezintă şi sunt asociate cu o gamă de produse. Pe de altă parte, Brandingul are rolul de a completa ideea banală de produs, cu funcţionalităţi, atribute, avantaje unice pe care doar acea companie, acea marcă le poate oferi. Şi deci se construişete în jurul mărcii acelui produs un Concept, un Brand.
Strategiile de branding
Atunci când creaţi o campanie pentru Reţeaua de Căutare Google, creaţi în mod normal o listă de
cuvinte cheie
aflate în strânsă legătură cu produsul sau serviciul dvs., astfel încât utilizatorii care introduc aceste cuvinte cheie în căutări să fie direcţionaţi către site-ul Web al produsului, unde aceştia să poată efectua o conversie, adică să achiziţioneze respectivul produs sau serviciu. Cu toate acestea, o strategie de branding se concentrează mai mult pe difuzarea unui anumit mesaj despre acel avantaj competitiv unic sau acele atribute şi funcţionalităţi care individualizează marca produsului în masa tuturor produselor din aceeaşi gamă existente pe piaţă.
Campaniile dedicate unui brand necesită o listă de termeni relaţionaţi cu o temă sau cu un concept dorit, nu cu un produs sau cu un serviciu. În momentul în care se face clic pe anunţ, acesta îl va duce pe utilizator pe un microsite dedicat sau pe un site Web de branding, care conţine informaţii suplimentare şi care este, în general, creat special în acest scop. Avantajele unei campanii de branding bine realizate, mai ales în Reţeaua de căutare, sunt:
Direcţionare precisă
- veţi avea posibilitatea de a promova mesajul dvs. de marcă în timp ce utilizatorii caută această marcă
Acoperire extinsă
- exploraţi noi oportunităţi de publicitate online şi îndreptaţi atenţia utilizatorilor către ideea sau mesajul mărcii
Sincronizare cu activităţi de branding offline
- strategiile de branding din Reţeaua de căutare ar trebui, în mod ideal, să însoţească eforturile dvs. de branding offline, cum ar fi anunţurile tipărite şi TV, cupoanele sau alte elemente de acest fel
Implementare uşoară
- funcţia de bază a programului AdWords rămâne aceeaşi, iar singura investiţie este să descoperiţi un concept de brand pentru campaniile dvs. şi să reflectaţi acest concept pe site-ul dvs. Web
Nu există riscul de a deturna traficul altor anunţuri
ale dvs. - întrucât veţi selecta cuvinte cheie şi texte publicitare care au legătură cu tema/conceptul dvs. de marcă şi nu cu produsul sau cu serviciul pe care le oferiţi, nu veţi risca să deturnaţi trafic de la anunţurile dvs. cu rate mari de conversie
Posibilitatea de a urmări rezultatele
- veţi avea, desigur, posibilitatea de a urmări cu uşurinţă rezultatele obţinute. Utilizaţi Funcţia de Vizualizare a Termenilor de Căutare sau
Raportul de performanţă a interogării de căutare
pentru a obţine o perspectivă mai clară asupra cuvintelor cheie căutate care au declanşat afişarea anunţului dvs. şi au generat trafic către site-ul dvs. Web de branding
Branding pentru Reţeaua de Căutare
Voi lua un exemplu concret. Haideţi să ne imaginăm că un furnizor de mobilier de bambus, BambooHome, doreşte să evidenţieze atenţia pe care firma sa o acordă materialelor ecologice folosite. O listă de termeni direcţionaţi referitori la acest subiect ar putea arăta în felul următor:
problemele mediului
produse pentru casa ecologice
protecţia mediului
mobilier ecologic
salvaţi padurea
produse ecologice
mod de viaţă ecologic
Pe baza acestor termeni, ar trebui să construiţi o listă de cuvinte cheie foarte relevante şi să le combinaţi cu texte publicitare interesante, care să vă ajute să generaţi trafic orientat către microsite-ul dvs. de branding. Iată un exemplu pentru un astfel de Anunţ text:
Probleme ale mediului înconjurător
Vă pasă de soarta Pământui?
Aflaţi cum puteţi trăi o viaţă mai bună!
www.CasaDinBambus.com
Branding pentru Reţeaua de Conţinut
Iar pentru Branding, nu puteţi să ignoraţi anunţurile imagine şi anunţurile video. Deşi acestea pot fi integrate doar pentru campanii ce vizează şi/doar Reţeaua de Conţinut, întotdeauna o imagine spune cât o mie de cuvinte. Iar dacă nu aveţi la dispoziţie un designer sau timp pentru a crea astfel de materiale, puteţi folosi foarte uşor
Generatorul de Anunţuri Grafice
aflat chiar în contul dvs. AdWords.
De asemenea, aţi putea lua în considerare utilizarea unei strategii de branding care să pună accentul pe sponsorizări, evenimente majore, sprijin din partea celebrităţilor, acţiuni filantropice corporatiste sau pe alte elemente caracteristice activităţii de branding.
După cum vă puteţi imagina, acest tip de strategie de branding bazată pe căutare este cel mai potrivită dacă deţineţi o marcă recunoscută sau dacă încercaţi să construiţi o astfel de marcă. Păstraţi permanent în minte obiectivul particular pe care doriţi să îl atingeţi cu ajutorul site-ului Web de branding şi rămâneţi fidel factorilor cheie, inclusiv o pagină de destinaţie de foarte bună calitate care să fie relevantă pentru anunţurile şi cuvintele dvs. cheie.
Postat de Iulia Mihăilescu, Echipa Google AdWords România
De ce nu-mi pot vedea anunţul? - partea a II-a
luni, 2 noiembrie 2009
De ce nu-mi pot vedea anunţul?
Verificaţi Scorul dvs. de calitate!
AdWords utilizează un
Scor de calitat
e
al cuvintelor cheie pentru a se asigura că numai cele mai relevante anunţuri apar pentru utilizatori pe Google şi în Reţeaua Google. În această postare, vă vom explica modul în care Scorul de calitate al cuvintelor dvs. cheie influenţează apariţia anunţului şi vă vom oferi câteva sfaturi referitoare la modalităţile de îmbunătăţire a Scorului de calitate şi, prin aceasta, a poziţiei anunţului dvs.
Ce este, mai exact, Scorul de calitat
e?
Scorul de calitate este o variabilă dinamică, ce este calculată pentru fiecare dintre cuvintele dvs. cheie. El combină mai mulţi factori şi măsoară relevanţa cuvântului dvs. cheie pentru textul publicitar şi pentru interogarea de căutare a unui utilizator. De asemenea, Scorul de calitate ţine seama de
calitatea paginii dvs. de destinaţie
.
Se calculează un Scor de calitate de fiecare dată când cuvântul dvs. cheie corespunde unei interogări de căutare. De asemenea, Scorul de calitate stabileşte în mod parţial dacă un cuvânt cheie este eligibil să intre în licitaţia publicitară atunci când un utilizator introduce o interogare de căutare şi, în cazul în care intră, cât de sus va fi clasat anunţul. În general, cu cât Scorul de calitate este mai mare, cu atât costurile dvs. vor fi mai reduse, iar poziţia anunţului dvs. va fi mai bună.
Cum pot verifica Scorul meu de calitate?
Pentru a vă asigura că anunţurile şi cuvintele dvs. cheie funcţionează bine, vă recomandăm să verificaţi periodic Scorurile de calitate ale acestora. Este important să înlăturaţi cuvintele cheie cu costuri mari, dar slab performante, astfel încât să cheltuiţi bugetul publicitar în cel mai eficient mod. Pentru a verifica Scorul de calitate al fiecăruia dintre cuvintele cheie din cont, parcurgeţi următorii paşi:
Conectaţi-vă la contul AdWords la adresa https://adwords.google.ro.
Faceţi clic pe fila „
Campanie
”.
Faceţi clic pe un grup de anunţuri.
Selectaţi „
Cuvinte cheie
”.
În coloana „
Stare
”, puteţi faceţi clic pe pictograma aflată lângă oricare dintre cuvintele cheie.
Cum funcţionează Scorul de calitate?
Adesea, agenţii de publicitate cred că anunţul lor nu apare deoarece nu îl văd apărând în prima pagină. Reţineţi că, în cazul în care sistemul a clasat Scorul dvs. de calitate ca fiind relativ scăzut, anunţul dvs. ar putea apărea totuşi, dar în pagina 2, 3 etc.
De exemplu, ocupaţia lui Piet este cultivarea lalelelor, în oraşul Lemmer. Piet vinde exclusiv buchete de lalele şi bulbi de lalele. Dacă Piet ar adăuga termenul „floare” printre cuvintele sale cheie, Scorul de calitate al cuvântului său cheie ar fi unul scăzut. O lalea este, desigur, o floare, dar acest cuvânt cheie nu are o legătură suficient de precisă cu produsele pe care Piet le vinde. Pe de altă parte, cuvinte cheie cum ar fi „lalele de vânzare”, „bulbi de lalele”, „buchete de lalele” şi „lalele roz” sunt foarte relevante pentru afacerea lui Piet, iar Scorurile de calitate ale acestora ar fi foarte ridicate. Aceasta înseamnă că anunţul ar avea o bună şansă de a apărea în prima pagină, ceea ce ar avea ca rezultat faptul că Piet ar vinde mai multe buchete şi bulbi de lalele.
Iată câteva sfaturi care să vă ajute pe parcurs!
Dacă anunţul dvs. nu apare sau dacă poziţia acestuia nu este suficient de ridicată din cauza unui Scor de calitate redus, încercaţi să urmaţi aceşti paşi pentru a-l îmbunătăţi:
1. Utilizaţi cuvinte cheie precise, alcătuite din mai mulţi termeni, în locul unor cuvinte cheie alcătuite dintr-un singur termen şi/sau generale. De exemplu, nu utilizaţi „cazare şi mic dejun” (foarte general), ci „pensiune Poiana Braşov cu mic dejun inclus” (mai precis).
2. Creaţi noi grupuri de anunţuri care să conţină în textul publicitar cuvintele dvs. cheie direcţionate. Când anunţul conţine termeni utilizaţi în căutarea utilizatorului, aceştia vor apărea cu caractere aldine în anunţul dvs. Aici sunt incluse titlul, corpul sau adresa URL afişată a anunţului dvs. Este mult mai probabil ca utilizatorii să facă clic pe astfel de anunţuri atunci când interogarea de căutare utilizată de aceştia este evidenţiată.
3. Utilizaţi un text publicitar descriptiv şi precis pentru a spori relevanţa anunţului dvs. De asemenea, o bună idee este să utilizaţi un îndemn care să îl incite pe utilizator să treacă la acţiune, cum ar fi „Sunaţi acum!”, „Contactaţi-ne” etc.
Urmăriţi postarea noastră viitoare referitoare la motivele pentru care anunţul dvs. nu apare, în care vom discuta despre problemele legate de buget.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Linkuri utile
Etichete
*** Avansaţi***
*** Începători ***
2017
accelerated mobile pages
acces
Actualizare adrese URL
AdBlock
AdMob
Adrese URL actualizate
AdSense
advertiser
Advertising Week
AdWeek
Adwords
AdWords app
AdWords Editor
Adwords next
Adwords romania
AdWords smart bidding
Agenţii de publicitate
ajustarea sumelor licitate
alcool
alternarea anunturilor
Analytics
anunturi cu text extinse
anunturi dinamice
anunturi imagine
Anunturi pt. Mobile
Anunturi text
Anunturi text extinse
Anunturi video
anunț respins
Anunțuri
anunțuri AdWords
Anunțuri Gmail
Anunțuri pe dispozitive mobile
anunțuri respinse
anunțuri text
Anunțuri text extinse
Anunțuri video
aplicatie AdWords
aplicatii mobile
atribuire
automatizare
b
Banca
Better ads
black friday
Brand Lift
branding
bumper
Campanii AdWords
campanii cu numere de telefon
campanii display
campanii inteligente
campanii optimizate
campanii pentru aplicatii
campanii universale pentru aplicatii
campanii video
Caractere anunț AdWords
Card
Cărturești
Căutare organică
cele mai bune practici
Chrome
clic
clic pentru apelare
clic pentru mesaj
Clicuri nevalide
cod de urmarire
coloane AdWords
comert electronic
Conferința I/O
Contact AdWords
Contact Google Compania mea
Conversii
creatori de conținut
croazieră pe Dunăre cu Google Street View
Cross-device
Cupoane promoționale
customer match
Cuvinte Cheie
cyber monday
destinații de plasare
dezvoltatori
Directionare in functie de locatie
Discovery TrueView
discrepanta dintre clickuri si sesiuni
dispozitive
doubleclick
dsa
e-commerce
ETA
etichete
exact match
Expanded Text Ads
Extensii de apel
extensii de înștiințări
Extensii de Locatie
extensii de promovare
Extensii la anunțuri
Extensii Sitelinks
Factura
Facturare lunară
FAQs
Fashinable by Google
feed
Filtre campanii
Firebase
Firebase Analytics
Forumul AdWords
fragmente structurate
GAP
Gmail
Google
Google Ad Grants
Google AdGrants
Google AdWords
Google Analytics
Google Compania Mea
Google Cultural Institute Romania
Google for Non Profits
Google My Business
Google ONG
Google Partners
Google Play
Google Search
innovatie
inovatii AdWords
inserarea cuvintelor cheie
instalare
InStream
Instrumente
Intro
Invatare automata
împrumuturi personale
licitare automatizată
machine learning
marketing
MCC
mesaje
Metoda de plata
micro-momente
Mobil
Mobile
Moldova
Noua experiență
Noua Interfaţă
noutăți
Noutăţi
Număr de telefon de redirecționare
oferte
optimizare pentru clicuri
optimizare pentru conversii
Optimizare site
Optimizatorul de conversii
pagina de destinație
performanta
personalizat
Plata automata
Plata manuala
plati
Plăți AdWords
Plăți automate
Plăți manuale
Politici
Politici Publicitare AdWords
potrivire exacta
Povești de succes - AdWords
Povești de succes - optimizare pentru mobile
Probleme frecvente
produse beta
Produse Google
Programarea anunțurilor
promovare
publicitate
rapoarte
Raportare
rata de click
Rata de conversie
relevanta
Remarketing
Remarketing dinamic
reteaua de cautare
Reţeaua de căutare
Reţeaua de display
ROI
rotatia anunturilor
sarbatori
Scorul de calitate
Seminare Online
Seminarii Online
servicii financiare
Setări
Sfaturi optimizare
site mobil
site optimizat pentru mobile
site suspendat
smart display campaigns
StarShinerS
statistici
Strategie de licitare
suma CPA vizată
suma CPC
Termeni și condiții
tracking code
Training
trenduri
TrueView
TrueView pentru actiune
TV
user experience
variante apropiate
Vegis
viteză site
vizite in magazin
Web Design
YouTube
Archive
2018
ian.
2017
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2016
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2015
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2014
dec.
nov.
oct.
aug.
mai
apr.
mar.
feb.
2013
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2012
nov.
oct.
sept.
iun.
2011
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2010
dec.
nov.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2009
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
Feed
Subscribe by email
Abonați-vă la canalul YouTube!
Linkuri utile
Forumul de discuții
Canalul de Youtube
Centrul de ajutor
Testați aici dacă aveți site-ul optimizat pentru mobil
Trenduri în România
Google Compania mea contact
Company-wide
De ce un blog Google AdWords pentru România?
Click aici pentru a afla mai multe
.