Inside AdWords România and Moldova
Blogul oficial Google AdWords România și Moldova.
Întrebări frecvente referitoare la modalitățile de plată (FAQs)
vineri, 22 ianuarie 2016
1. De ce mi-a fost refuzată plata?
Suntem întotdeauna disponibili să acceptăm plățile dvs. pentru activitatea publicitară pe AdWords. Dacă vă confruntați cu problema unei plăți refuzate, înseamnă că banca dvs. nu a procesat această plată din diverse motive.
Cel mai des întâlnit motiv pentru care un card este refuzat este că
nu mai există fonduri disponibile
pe cardul respectiv. Totuși e posibil ca acesta să nu fie motivul pentru care cardul dvs. este refuzat.
Alte motive des întâlnite pentru care cardul este refuzat sunt următoarele:
poate exista o sumă maximă pe care o puteți cheltui zilnic (majoritatea băncilor emitente stabilesc o limită pentru carduri pentru a vă proteja împotriva folosirii cardului în mod abuziv);
poate cardul nu poate să fie folosit pentru tranzacții internaționale.
Important:
Contactați banca emitentă a cardului dvs. și verificați dacă:
puteți efectua plăți în străinătate (plățile sunt efectuate către Google Irlanda);
puteți efectua plăți în mediul online securizat (pentru Google Adwords);
folosiți un sistem de securizare de genul 3D Secure (acesta împiedică efectuarea de plăți către noi);
există o limitare pentru CVV2 (Card Verification Value) sau pentru CVN (Card Verification Number) sau pentru CVC2 (Card Validation Code);
pot fi efectuate plăți automate.
Totodată, dacă vă apare banner-ul roșu în cont înseamnă că trebuie să dați clic pe 'Remediați problema'
și să urmați pașii corespunzători prin care veți confirma că ați remediat problema cu banca.
Dacă banca dvs. v-a blocat suma datorată către AdWord, vă rugăm să ne contactați ca să vă trimitem o scrisoare oficială prin care să cerem instituției dvs. financiare deblocarea acestei sume. Va trebui să ne furnizați următoarele informații: suma blocată, data în care ați încercat să efectuați tranzacția și modalitatea de plată.
2. Cum pot verifica pragul meu de facturare înainte să fac trecerea de la plăți manuale la plăți automate?
Nu puteți verifica pragul de facturare întrucât, după trecerea la plăți automate de la plăți manuale, pragul de facturare
va fi întotdeauna inițial (pentru 30 de zile) 200 RON
.
3. De ce mi-a scăzut pragul de facturare?
Sistemul ajustează pragul de facturare conform cheltuielilor dvs. publicitare. În cazul în care ați avut cheltuieli mai mici pe AdWords decât de obicei sau dacă plățile nu au fost reușite, sistemul va micșora pragul de facturare. Echipa de suport nu poate să vă ajute în a ridica acest prag de facturare. Tot ce puteți face este să vă asigurață că aveți cheltuieli stabile pe AdWords și ați remediat problema cu banca și nu mai aveți plăți refuzate.
4. Pot efectua o plată manuală dacă am optat pentru plăți automate?
Da, puteți efectua o plată manuală chiar dacă utilizați setarea de plăți automate. Pur și simplu conectați-vă la cont, dați clic pe pictograma roată și alegeți ‘Facturare’, apoi dați clic pe butonul albastru ‘Efectuați o plată’. Suma respectivă va fi utilizată pentru clicurile viitoare și se va scădea din următoarea debitare automată.
Cu toate acestea, rețineți că sumele datorate vor fi percepute, în continuare, automat la 30 de zile de la ultima plată automată, indiferent de soldul contului.
Totodată, dacă vă apare banner-ul roșu în cont înseamnă că trebuie să dați clic pe 'Remediați problema' și să urmați pașii corespunzători prin care veți confirma că ați remediat problema cu banca/cardul.
Nu vă sfătuim să faceți plăți manuale dacă ați optat pentru plăți automate. Încercați să aveți tot timpul cardul alimentat astfel încât să evitați situații (de ex. plăți automate refuzate) ce vă obligă să faceți plăți manuale.
5. De ce îmi ia sistemul automat bani din cont dacă am aplicat un cupon promoțional și soldul este pozitiv?
Gândiți-vă că sistemul, în momentul în care optați pentru plăți automate, nu vede decât cheltuielile publicitare și alte plăți automate făcute în trecut. Prin urmare, să spunem că aveați un sold negativ de 100 RON și ați aplicat un cupon de 400 RON, prin urmare aveți un sold pozitiv de 300 RON. Sistemul vă va taxa la 30 de zile de la ultima plată automată efectuată (pentru că aici în acest exemplu nu ați ajuns la un prag de facturare) pentru a acoperi cheltuielile AdWords în ultimele 30 de zile, respectiv cele de 100 RON.
Articol publicat de Alexa Cojanu și Cristina Melnic, Associate Account Strategists Google
Diferite setări de plată în AdWords și care vi se potrivește mai bine
vineri, 22 ianuarie 2016
În AdWords, puteți opta pentru una dintre cele trei setări de plată. Acestea sunt: plățile manuale, plățile automate (setare implicită în momentul în care vă creați contul) și facturarea lunară. Plățile manuale și automate se fac prin intermediul unui card de credit (precum Visa sau MasterCard), iar facturarea lunară se face prin transfer bancar. Puteți verifica metoda de plată curentă la pictograma roată din colțul din dreapta sus din cont la ‘Facturare’. Să discutăm aceste setări în detaliu.
1. Plățile manuale
Plățile manuale reprezintă o setare de plată în AdWords care vă permite să efectuați plăți înainte ca anunțurile să fie difuzate. Practic, contul dvs. se comportă ca o cartela prepay. Iată cum funcționează:
Efectuați o plată în AdWords.
Anunțurile vor fi difuzate în curând atunci când plata este procesată de către sistem.
Acumulați costuri, care sunt deduse din plata efectuată.
Cât timp aveți bani în cont pentru a plăti anunțurile, acestea vor fi difuzate.
Nu uitați să vă alimentați contul când este aproape de zero!
Pentru a vă ajuta, vă vom trimite un e-mail atunci când fondurile din cont scad (cu aproximativ o săptămână înainte de epuizarea bugetului) și, din nou, atunci când acestea ajung la zero.
Puteți verifica la ce adresă de e-mail vă trimitem notificări astfel:
dați clic pe pictograma roată din colțul din dreapta sus
;
alegeți ‘Setările contului’;
apoi alegeți opțiunea ‘Setări privind notificările’;
veți vedea la ‘Setările notificărilor pentru:’ la ce adresă de e-mail sunt trimise notificările;
dacă doriți să primiți aceste notificări la o altă adresă de e-mail, puteți adăuga altă adresă la Acces la cont.
2. Plățile automate
Cu ajutorul acestei setări, începeți prin a acumula costuri publicitare, după care forma de plată principală (un card de credit) este debitată automat cu aceste costuri. Pentru a începe, este suficient să introduceți informațiile de facturare o singură dată. Plățile vor fi procesate automat, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji în legătură cu oprirea difuzării anunțurilor în cazul în care uitați să efectuați o plată.
În cazul plăților automate, vom percepe contravaloarea costurilor publicitare după 30 de zile de la ultima debitare automată sau, dacă acest lucru se petrece mai devreme, în momentul în care contul dvs. atinge o sumă prestabilită, cunoscută drept
prag de facturare
. Aceste lucruri sunt ilustrate mai jos în Figura 1.
Fig 1.
De exemplu,
să spunem că ați trecut pe plăți automate pe data de 12 noiembrie.
După trei zile de activitate, ați atins pragul de facturare alocat contului dvs. de 200 RON de cheltuieli. Prin urmare, pe 15 noiembrie o plată automată a fost procesată de 200 RON pentru a acoperi costurile.
Apoi, restul lunii noiembrie aveți cheltuieli foarte mici, inclusiv până la mijlocul lunii decembrie. Prin urmare, pentru că nu ați atins pragul de cheltuieli de 200 RON, sistemul va extrage banii din contul dvs. la 30 de zile de la ultima plată automată, respectiv la 30 de zile de pe data de 15 noiembrie.
Pragul de facturare este setat inițial la 200 RON.
De fiecare dată când contul atinge pragul înainte de a se încheia ciclul de facturare de 30 de zile, pragul va crește, până la valoarea maximă de 2.000 RON. Pragurile de facturare pe care le poate atinge contul după pragul inițial de 200 RON sunt 800 RON, 1.400 RON și 2.000 RON, ca în Figura 2.
Fig 2.
De exemplu,
să presupunem că un agent de publicitate numit Radu își deschide un cont AdWords cu pragul de 200 RON și începe să acumuleze costuri pe data de 1 octombrie. Iată cum va plăti Radu și cum se va modifica pragul său de facturare:
în 5 octombrie, Radu atinge pragul inițial de facturare de 200 RON. În acest moment, îl debităm pentru costurile acumulate (care ar putea să depășească puțin pragul de facturare, dacă a acumulat costuri rapid). Majorăm pragul de facturare al lui Radu la 800 RON. Începe un nou ciclu de facturare;
în 23 octombrie, Radu atinge noul său prag de facturare de 800 RON, determinând programul AdWords să perceapă costurile acumulate; Google ridică încă o dată pragul de facturare pentru Radu la 1.400 RON și începe un nou ciclu de facturare, și așa mai departe până la pragul maxim de 2.000 RON.
3. Facturarea lunară (linie de credit)
Facturarea lunară este o metodă de plată în cazul căreia Google vă acordă o linie de credit pentru costurile publicitare, iar dvs. primiți câte o factură în fiecare lună. Puteți utiliza facturarea lunară ca setare de plată dacă afacerea dvs. întrunește anumite cerințe. Acestea sunt:
calitatea de companie înregistrată deținută de minimum un an;
cheltuieli lunare de minimum 15.000 USD pentru oricare 3 dintre ultimele 12 luni.
Dacă îndepliniți aceste condiții și doriți să aplicați pentru o linie de credit, vă rugăm sa ne contactați. Vom examina apoi istoricul dvs. de credit și vă vom ruga să ne trimiteți mai multe informații pe e-mail. Dacă primiți aprobarea, vă vom trimite un e-mail (pe adresa de e-mail confirmată pentru persoana de contact) pentru ca dvs. să revizuiți termenii și condițiile și să aprobați schimbarea.
După ce acceptați acești termeni
, vom trece contul dvs. la facturare lunară. Cu toate acestea, rețineți că, dacă depășiți data limita de plată sau linia de credit, difuzarea anunțurilor poate fi încetinită sau oprită. Vă vom trimite factura prin e-mail, de obicei înaintea celei de-a cincea zi lucrătoare a lunii, împreună cu instrucțiuni pentru efectuarea plății.
Articol publicat de Alexa Cojanu, Associate Account Strategist Google
Obțineți o perspectivă mai detaliată despre performanța licitării automatizate
miercuri, 13 ianuarie 2016
Puteți înțelege cu ușurință performanța
strategiilor de licitare automatizată
dacă știți unde să vă uitați. Am lansat trei noi funcții de raportare cu ajutorul cărora puteți să beneficiați de transparență asupra licitării și să economisiți timpul necesar pentru remedierea erorilor care ar putea afecta performanța.
Aflați ce se întâmplă în culisele licitării
Cu ajutorul licitării automatizate, agenții de publicitate pot economisi câteva ore săptămânal și pot optimiza sumele licitate în mod adaptat pentru fiecare licitație. Cu toate acestea, este important să monitorizați strategiile de licitare și să știți când necesită modificări. Noile
adnotări de stare
adaugă informații suplimentare la
stările strategiilor de licitare
, ajutându-vă să decideți dacă și cum să luați măsuri.
De exemplu, dacă o strategie are în continuare starea „Învățare” deoarece ați creat-o de curând sau s-a schimbat structura campaniilor acesteia, vom afișa „timpul estimat rămas pentru învățare”. Aceasta indică faptul că algoritmii de licitare sunt în curs de calibrare și arată cât timp va trebui să așteptați înainte de a efectua alte modificări sau de a evalua performanța de bază.
Dacă o strategie de licitare are starea „Limitată (limitele sumei licitate)” din cauza constrângerilor privitoare la suma licitată minimă sau maximă, este posibil să indicăm procentajul afișărilor sau cheltuielilor limitate, pentru a vă ajuta să înțelegeți care este impactul asupra performanței.
Creați cu ușurință o concordanță între modificările performanței și actualizările stării sau ale elementelor vizate
Rapoartele privind starea de-a lungul timpului
afișează stările strategiilor de licitare în partea de jos a graficului de performanță. În acest fel, veți afla ce elemente pot influența performanța strategiei dvs. de licitare în intervalul de date ales. De exemplu, dacă observați o sporire a cheltuielilor în perioada în care o strategie de licitare avea starea „Limitată (date insuficiente)”, motivul poate fi că ați crescut bugetele campaniei pentru a înregistra un volum mai ridicat de conversii, dându-le algoritmilor mai multe date pe baza cărora să optimizeze sumele licitate.
Rapoartele privind elementele vizate de-a lungul timpului
asociază elementele vizate în trecut cu datele de performanță, pentru a oferi un context mai bun. De exemplu, o linie de tendință care indică o scădere a numărului de conversii poate, inițial, să dea semnale de alarmă. Cu toate acestea, dacă observați că, în aceeași perioadă, ați redus suma CPA vizată, se poate explica scăderea performanței.
Ambele opțiuni de raportare menționate mai sus sunt disponibile acum în Arhiva comună, atunci când dați clic pentru a accesa o strategie de licitare.
Sperăm că aceste îmbunătățiri ale rapoartelor privind licitarea automatizată vor elimina presupunerile atunci când vă evaluați performanța. Pentru a afla mai multe despre licitarea automatizată AdWords, accesați
Centrul de ajutor
și consultați
cele mai bune practici pentru licitare
.
Linkuri utile
Etichete
*** Avansaţi***
*** Începători ***
2017
accelerated mobile pages
acces
Actualizare adrese URL
AdBlock
AdMob
Adrese URL actualizate
AdSense
advertiser
Advertising Week
AdWeek
Adwords
AdWords app
AdWords Editor
Adwords next
Adwords romania
AdWords smart bidding
Agenţii de publicitate
ajustarea sumelor licitate
alcool
alternarea anunturilor
Analytics
anunturi cu text extinse
anunturi dinamice
anunturi imagine
Anunturi pt. Mobile
Anunturi text
Anunturi text extinse
Anunturi video
anunț respins
Anunțuri
anunțuri AdWords
Anunțuri Gmail
Anunțuri pe dispozitive mobile
anunțuri respinse
anunțuri text
Anunțuri text extinse
Anunțuri video
aplicatie AdWords
aplicatii mobile
atribuire
automatizare
b
Banca
Better ads
black friday
Brand Lift
branding
bumper
Campanii AdWords
campanii cu numere de telefon
campanii display
campanii inteligente
campanii optimizate
campanii pentru aplicatii
campanii universale pentru aplicatii
campanii video
Caractere anunț AdWords
Card
Cărturești
Căutare organică
cele mai bune practici
Chrome
clic
clic pentru apelare
clic pentru mesaj
Clicuri nevalide
cod de urmarire
coloane AdWords
comert electronic
Conferința I/O
Contact AdWords
Contact Google Compania mea
Conversii
creatori de conținut
croazieră pe Dunăre cu Google Street View
Cross-device
Cupoane promoționale
customer match
Cuvinte Cheie
cyber monday
destinații de plasare
dezvoltatori
Directionare in functie de locatie
Discovery TrueView
discrepanta dintre clickuri si sesiuni
dispozitive
doubleclick
dsa
e-commerce
ETA
etichete
exact match
Expanded Text Ads
Extensii de apel
extensii de înștiințări
Extensii de Locatie
extensii de promovare
Extensii la anunțuri
Extensii Sitelinks
Factura
Facturare lunară
FAQs
Fashinable by Google
feed
Filtre campanii
Firebase
Firebase Analytics
Forumul AdWords
fragmente structurate
GAP
Gmail
Google
Google Ad Grants
Google AdGrants
Google AdWords
Google Analytics
Google Compania Mea
Google Cultural Institute Romania
Google for Non Profits
Google My Business
Google ONG
Google Partners
Google Play
Google Search
innovatie
inovatii AdWords
inserarea cuvintelor cheie
instalare
InStream
Instrumente
Intro
Invatare automata
împrumuturi personale
licitare automatizată
machine learning
marketing
MCC
mesaje
Metoda de plata
micro-momente
Mobil
Mobile
Moldova
Noua experiență
Noua Interfaţă
noutăți
Noutăţi
Număr de telefon de redirecționare
oferte
optimizare pentru clicuri
optimizare pentru conversii
Optimizare site
Optimizatorul de conversii
pagina de destinație
performanta
personalizat
Plata automata
Plata manuala
plati
Plăți AdWords
Plăți automate
Plăți manuale
Politici
Politici Publicitare AdWords
potrivire exacta
Povești de succes - AdWords
Povești de succes - optimizare pentru mobile
Probleme frecvente
produse beta
Produse Google
Programarea anunțurilor
promovare
publicitate
rapoarte
Raportare
rata de click
Rata de conversie
relevanta
Remarketing
Remarketing dinamic
reteaua de cautare
Reţeaua de căutare
Reţeaua de display
ROI
rotatia anunturilor
sarbatori
Scorul de calitate
Seminare Online
Seminarii Online
servicii financiare
Setări
Sfaturi optimizare
site mobil
site optimizat pentru mobile
site suspendat
smart display campaigns
StarShinerS
statistici
Strategie de licitare
suma CPA vizată
suma CPC
Termeni și condiții
tracking code
Training
trenduri
TrueView
TrueView pentru actiune
TV
user experience
variante apropiate
Vegis
viteză site
vizite in magazin
Web Design
YouTube
Archive
2018
ian.
2017
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2016
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2015
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2014
dec.
nov.
oct.
aug.
mai
apr.
mar.
feb.
2013
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2012
nov.
oct.
sept.
iun.
2011
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2010
dec.
nov.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2009
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
Feed
Subscribe by email
Abonați-vă la canalul YouTube!
Linkuri utile
Forumul de discuții
Canalul de Youtube
Centrul de ajutor
Testați aici dacă aveți site-ul optimizat pentru mobil
Trenduri în România
Google Compania mea contact
Company-wide
De ce un blog Google AdWords pentru România?
Click aici pentru a afla mai multe
.