Inside AdWords România and Moldova
Blogul oficial Google AdWords România și Moldova.
Avem nevoie de feedback!
duminică, 28 februarie 2010
Sunteţi un cititor frecvent al blogului Inside AdWords România? Doriţi să aflaţi mai multe despre AdWords? Atunci avem nevoie de feedback-ul dvs. !
Echipa Inside AdWords România lucrează intens la îmbunătăţirea conţinutului oferit pe acest blog. Pentru a vă putea oferi în continuare informaţii interesante şi utile despre lumea AdWords avem nevoie să aflăm ce subiecte doriţi să tratăm în articolele noastre şi cum doriţi să fie prezentate acestea.
Completaţi acest
formular de feedback
pentru a ne spune părerea dvs. Vă promitem că o vom lua în considerare atunci când vom pregăti următoarele postări!
Postat de Echipa Inside AdWords România
Seria Web Design partea a III-a: Îmbunătăţirea ciclului de achiziţie
vineri, 26 februarie 2010
Am discutat până acum despre modul în care este recomandat să proiectaţi site-ul web astfel încât să vă păstraţi clienţii şi să facilitaţi activităţile de navigare. Astăzi vă vom oferi câteva sfaturi privind modul în care puteţi să prezentaţi produsele cumpărătorilor potenţiali şi să eficientizaţi ciclul de achiziţie în aşa fel încât să obţineţi vânzări.
Site-ul dvs. web reprezintă principalul instrument de vânzare, iar modul în care prezentaţi produsele şi structuraţi ciclul de achiziţie va determina numărul de vânzări online pe care le veţi obţine. Vă recomandăm următoarele sfaturi referitoare la modul în care puteţi să proiectaţi paginile pentru produse şi să structuraţi ciclul de achiziţie în paginile web:
Categoriile de produse:
Este recomandat să facilitaţi pe cât posibil activităţile de navigare, permiţând utilizatorilor să consulte categoriile de produse şi să navigheze de la o pagină la alta.
• Afişaţi în mod clar grupurile de produse: secţiunile categoriilor trebuie să poată fi găsite uşor, astfel că vă recomandăm să plasaţi linkuri într-o bară laterală statică, ce apare în toate paginile. În acest fel, utilizatorii vor şti întotdeauna cum să revină la un anumit tip de produs. În plus, dacă aveţi oferte speciale sau reduceri pentru produse, vă recomandăm să evidenţiaţi secţiunea dedicată produselor respective cu ajutorul unui îndemn sau al unei pictograme.
• Reduceţi pe cât posibil aglomerarea. Este important să oferiţi clienţilor dvs. produsele pe care le caută cât mai repede posibil şi într-un mod cât mai clar, astfel că dimensiunea fontului şi a imaginilor şi culorile de fundal vor influenţa activităţile acestora.
Paginile particulare pentru produse:
• Aspectul produsului: găsiţi combinaţia corectă de imagini şi text. Imaginile nu trebuie să apară în detrimentul textului şi invers. De asemenea, este foarte important să oferiţi informaţii clare şi relevante despre produs (cum ar fi preţul final şi funcţiile principale şi/sau avantajele).
• Opţiunile de afişare: oferiţi opţiuni de mărire sau de micşorare, în aşa fel încât afişarea produsului să fie cât mai aproape de realitate. În plus, asiguraţi-vă că imaginile sunt suficient de mari.
• Comparaţii şi recenzii: în calitate de utilizatori şi de cumpărători, este normal să dorim să comparăm produsele. De câte ori aţi cerut părerea altor persoane care au achiziţionat produsul înainte de a-l cumpăra şi dvs.? Din acest motiv, recenziile produselor şi graficele de comparaţie sunt foarte utile pentru cumpărători înainte ca aceştia să efectueze o achiziţie.
• Arătaţi clientului ce pagină să acceseze în continuare: includeţi un buton cu un îndemn clar în pagina cu detalii despre produs, astfel încât clientul să nu fie nevoit să afle pe cont propriu ce trebuie să facă mai departe.
Ciclul de achiziţie:
Acţiunea de achiziţie a unui produs trebuie să fie cât mai simplă. Asiguraţi-vă că ciclul de achiziţie este cât mai eficient şi cât mai scurt şi nu includeţi paşi care nu sunt necesari. În plus:
• Utilizaţi o bară de stare în partea de sus a tuturor paginilor din cadrul procesului, pentru a arăta câţi paşi vor trebui să parcurgă utilizatorii. În acest fel, veţi ajuta utilizatorul să fie mai răbdător.
• Credibilitatea: furnizaţi informaţii despre returnări, despre preţul final şi despre livrare în prima pagină a procesului de achiziţie. În acest fel, utilizatorii vor avea încredere în serviciile dvs. înainte de a hotărî să achiziţioneze produsul.
• Asiguraţi-vă că paginile sunt securizate. Oferiţi-le clienţilor informaţii despre siguranţă prin intermediul unei propoziţii scurte sau al unor pictograme obişnuite, cum ar fi un lacăt.
• Evitaţi înregistrarea. Utilizatorii pot introduce adresele e-mail în formularul cu detalii de plată, iar dvs. puteţi adăuga o casetă care să fie bifată dacă utilizatorul doreşte să primească informaţii suplimentare despre produs. Permiteţi utilizatorilor să hotărască ce alte acţiuni doresc să întreprindă pe site-ul dvs.
• Fiţi concis: nu solicitaţi detalii irelevante sau informaţii care nu sunt necesare despre client. Chiar doriţi să aflaţi care este profesia acestuia?
• Transformaţi procesul de achiziţie într-unul cât mai rapid. Încercaţi să populaţi automat câmpurile.
• Evitaţi distragerile. Acum este momentul să promovaţi produsele. Obiectivul dvs. trebuie să fie acela de a-l determina pe utilizator să finalizeze achiziţia produsului, asigurând astfel o vânzare pe site-ul web.
Nu pierdeţi următoarea noastră postare, referitoare la considerentele culturale importante pe care trebuie să le aveţi în vedere atunci când proiectaţi site-ul web pentru mai multe pieţe şi limbi ! De asemenea, nu uitaţi să consultaţi
cartea electronică
„Obţineţi rezultate cu ajutorul site-ului web” pentru a obţine informaţii suplimentare referitoare la sporirea profitabilităţii site-ului pentru comerţul electronic.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Optimizarea AdWords. Subiectul 4: Optimizarea pentru trafic
joi, 25 februarie 2010
V-am prezentat deja trei modalităţi de optimizare a campaniilor dvs.: optimizarea generală, optimizarea pentru rentabilitatea investiţiei şi optimizarea pentru branding. Aţi mai putea fi interesat, de asemenea, de alte abordări; de exemplu, dacă sunteţi interesat în principal de sporirea traficului către site-ul dvs.
Avantajele generării unui volum suplimentar de trafic către site-ul dvs. Web includ creşterea potenţială a numărului de conversii (vânzări, clienţi potenţiali, înscrieri etc.) şi mărirea gradului de cunoaştere a afacerii dvs. şi a produselor şi serviciilor pe care le oferiţi. Cum puteţi genera, aşadar, mai mult trafic către site-ul dvs.?
1. Găsiţi variante relevante pentru cuvintele cheie
Dacă obiectivul dvs. este să generaţi trafic suplimentar către site-ul dvs. Web, utilizaţi cuvinte cheie mai generale (păstrând, în acelaşi timp, relevanţa acestora) care să descrie produsele sau serviciile dvs. Adăugaţi variante de cuvinte cheie la singular şi la plural, precum şi sinonime, numere de produs şi termeni colocviali asociaţi, prin care să vă asiguraţi că anunţurile dvs. păstrează un grad ridicat al prezenţei online. Încercaţi să utilizaţi
Instrumentul pentru cuvinte cheie
cu scopul de a identifica sugestii de cuvinte cheie şi de a vă face o idee despre volumele de căutare la care vă puteţi aştepta pentru anumite cuvinte cheie.
2. Regrupaţi cuvintele cheie cu un număr ridicat de afişări în grupuri de anunţuri noi
Numeroşi agenţi de publicitate trec cu vederea importanţa pe care o are corespondenţa dintre textele publicitare ale anunţurilor şi cuvintele cheie pe care le aleg. Pentru a spori şi mai mult performanţa campaniei dvs., identificaţi cuvintele cheie care au un număr ridicat de afişări şi regrupaţi-le în grupuri de anunţuri separate. Ajustaţi apoi anunţurile din cadrul grupurilor de anunţuri recent create pentru cuvintele dvs. cheie, incluzând cuvintele cheie în titlul anunţului sau în textul publicitar. Aceasta va duce, probabil, la o mărire a volumului de clicuri, în timp ce numărul de afişări va rămâne constant, ceea ce va determina creşterea
ratei de clic (CTR)
.
3. Utilizaţi opţiunea potrivită de potrivire a cuvintelor cheie
În loc să utilizeze
opţiuni specifice de potrivire a cuvintelor cheie
, cum ar fi potrivirea expresie şi potrivirea exactă, o optimizare orientată către trafic se concentrează în mod obişnuit pe opţiunea de potrivire amplă a cuvintelor cheie.
Cuvintele cheie cu potrivire amplă ajung la un public larg şi declanşează afişarea anunţului dvs. ori de câte ori respectivul cuvânt cheie sau un termen asemănător apar în interogarea introdusă de utilizator. Aceasta înseamnă că anunţul dvs. apare chiar dacă:
* În interogare sunt incluse şi alte cuvinte
* Termenii din interogare nu sunt scrişi în aceeaşi ordine în care apare cuvântul cheie
* Interogarea este asemănătoare cuvântului cheie. Termenii asemănători includ forme de plural şi sinonime
În principiu, cuvintele cheie cu potrivire amplă vă pot ajuta să ajungeţi la utilizatorii care introduc în căutare termeni strâns legaţi de produsele dvs.
Raportul pentru „termeni de căutare”
, recent îmbunătăţit vă poate ajuta apoi să identificaţi interogările care au afişat anunţul dvs. şi să le adăugaţi cu uşurinţă la grupul dvs. de anunţuri.
4. Extindeţi publicul dvs. ţintă
Luaţi în considerare extinderea acoperirii publicului dvs. ţintă prin ajustarea setărilor de direcţionare în funcţie de locaţie, astfel încât să includeţi toate regiunile sau ţările în care vă derulaţi afacerea. Dacă sunteţi activ pe plan internaţional, alegeţi o setare pentru direcţionarea în funcţie de locaţie care să reflecte acest lucru, dar reţineţi că site-ul dvs. Web trebuie, de asemenea, să pună la dispoziţie setări pentru diferite limbi. De asemenea, puteţi modifica setările de direcţionare în funcţie de limbă, pentru a selecta limbile vorbite în ţările în care apar anunţurile dvs.
Exemplu: dacă limba vizată de campania dvs. internaţională este „Engleză”, iar direcţionarea în funcţie de locaţie este „Toate ţările”, anunţurile dvs. vor apărea pentru utilizatorii din întreaga lume ale căror preferinţe de setare pentru limba din browser este „Engleză”.
De asemenea, puteţi utiliza
Reţeaua de conţinut Google
pentru a genera vizite suplimentare din partea utilizatorilor care navighează pe site-urile Web ale partenerilor Google. Dacă încă nu faceţi publicitate în Reţeaua de conţinut, pur şi simplu modificaţi setările campaniei pentru a include
destinaţii de plasare automate
.
5. Ajustaţi bugetul zilnic
În sfârşit, dar nu în cele din urmă, monitorizaţi în mod regulat campaniile care conţin cele mai importante cuvinte cheie ale dvs. pentru a vă asigura că acestea nu epuizează sau nu depăşesc
bugetul zilnic
. Dacă se întâmplă însă acest lucru, luaţi în considerare mutarea acestor cuvinte cheie într-o campanie nouă (nu numai într-un nou grup de anunţuri), astfel încât să aveţi control asupra bugetului zilnic al campaniei. Puteţi mări bugetul la un nivel care să vă fie convenabil, astfel încât să puteţi capta numărul maxim de clicuri pentru respectivele cuvinte cheie.
Aveţi, de asemenea, posibilitatea de a optimiza în continuare textele publicitare şi cuvintele cheie, mărind
suma licitată CPC maximă
pentru anumite cuvinte cheie, cu scopul de a îmbunătăţi Scorul de calitate al acestora şi de a obţine o clasare mai ridicată a anunţului. Anunţurile aflate în poziţii superioare primesc în mod obişnuit mai multe clicuri, ceea ce va determina creşterea traficului către site-ul dvs. Web.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Am împlinit şase luni!
miercuri, 24 februarie 2010
Timpul poate trece foarte repede atunci când eşti conectat la vârtejul lumii AdWords. Printre campanii şi anunţuri, vacanţe de Crăciun, lansări de examene GAP şi seminarii online aproape că am trecut cu vederea faptul că au trecut aproape şase luni de la lansarea blogului Inside AdWords pentru România.
Cu această ocazie dorim să mulţumim tuturor utilizatorilor noştri pentru interes şi mai ales pentru comentariile şi feedback-ul oferit: acestea sunt foarte importante pentru noi. Lucrăm intens la îmbunătăţirea constantă a conţinutului blogului şi a informaţiilor oferite şi ne străduim să facem din Blogul AdWords o experienţă cât mai plăcută.
Să ne auzim cu bine la „marea” aniversare de un an de Inside AdWords România!
Postat de Echipa Google AdWords România
Urmăriţi-ne pe Twitter!
miercuri, 24 februarie 2010
Nu uitaţi că AdWords România are acum şi un canal Twitter!
Urmăriţi-ne pe Twitter pentru a fi la curent cu ultimele postări de pe blogul Inside AdWords România cât şi pentru alte subiecte fierbinţi din lumea Google AdWords.
http://twitter.com/AdWordsRo
Postat de Echipa Google AdWords România
Seria Web Design partea a II-a. Aspectul paginii principale şi navigarea în site.
miercuri, 24 februarie 2010
În primul
post din seria Web Design
am prezentat câteva dintre lucrurile importante care ar trebui evitate atunci când construiţi site-ul dvs. web pentru a menţine interesul vizitatorilor şi a reduce numărul acelora care părăsesc site-ul dvs. în numai câteva secunde. Astăzi vom discuta despre două elemente extrem de importante ale performanţei site-ului web: aspectul paginii principale şi navigarea .
Aspectul paginii principale
• Plasaţi toate informaţiile importante, cum ar fi categoriile de produse şi ofertele speciale, în partea superioară a paginii.
• Luaţi în considerare modelul „F”. În urma studiilor efectuate s-a demonstrat că utilizatorii tind să scaneze conţinutul unui site web urmărind forma literei F adică concentrându-se îndeosebi asupra părţii din stânga a paginii urmată de două dungi orizontale, cea de sus fiind mai lungă decât cea de jos. Uneori, modelul „F” se transformă într-un model „E”.
• Brand-ul şi obiectivul site-ului trebuie să fie vizibile: în acest fel, veţi spori gradul de loialitate şi veţi oferi încredere clienţilor. Evitaţi introducerile lungi, întrucât puteţi introduce aceste informaţii într-o secţiune de tipul „despre noi”.
• Evitaţi aglomeraţia: site-ul web trebuie să fie uşor de scanat, iar secţiunile paginilor (de exemplu categoriile de produse, informaţiile despre livrare sau datele de contact) trebuie să poată fi găsite dintr-o privire.
• Utilizaţi pagina principală pentru a testa diferite promoţii, cum ar fi ofertele offline sau cele de sezon (de ex., 1 Martie).
• Includeţi în pagina principală expresii îndemn atractive (de ex., „Livrare rapidă, gratuită pentru toate comenzile”).
Navigarea
Utilizaţi pagina de destinaţie potrivită
O achiziţie nu este finalizată atunci când utilizatorii accesează site-ul dvs. web făcând clic pe anunţurile AdWords. Pentru ca aceştia să efectueze cu uşurinţă o achiziţie, trebuie să vă asiguraţi că îi duceţi la pagina potrivită:
• Cuvintele cheie şi anunţurile caracteristice produselor trebuie să trimită la paginile destinate produselor. De asemenea, paginile pentru produse trebuie să se afle la maximum 2 clicuri distanţă de o pagină de achiziţie.
• Încercaţi să utilizaţi titlul anunţului în pagina de destinaţie.
• Includeţi în pagina de destinaţie toate argumentele de vânzare indicate în textul publicitar (preţuri, oferte, opţiuni de livrare).
Etichete şi titluri clare
Pentru a uşura navigarea, trebuie să ajutaţi vizitatorii incluzând categorii de produse şi de servicii vizibile. Puteţi face acest lucru utilizând etichete şi titluri clare. Este recomandat să utilizaţi o structură de navigare intuitivă, care să nu necesite operaţiuni de înţelegere din partea vizitatorilor.
Terminologie simplă
Atunci când este posibil, evitaţi jargonul şi asiguraţi-vă că toţi termenii de pe site-ul web sunt înţeleşi de clienţi, chiar dacă produsul este foarte specializat.
Linkul spre pagina principală şi indicatorii evoluţiei
Asiguraţi-vă că afişaţi indicatori de evoluţie în partea de sus a paginii, precum şi un link spre pagina principală. De asemenea, indicaţi utilizatorilor ce pagină trebuie să acceseze în continuare, cu ajutorul unor elemente clare, cum ar fi căutarea în site, structura de navigare din partea de sus ori din partea laterală sau linkurile pentru produse.
Acestea sunt toate informaţiile pentru azi, însă nu pierdeţi următoarea postare despre cum puteţi îmbunătaţi ciclul de achiziţie pe site-ul dvs. web! De asemenea nu uitaţi să consultaţi
cartea electronică
din Centrul de conversii Google.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Instrumentul de previzualizare a anunţurilor
luni, 22 februarie 2010
Am prezentat într-un post anterior posibilitatea utilizării Instrumentului de previzualizare a anunţurilor pentru a afla dacă anunţul dvs. este afişat pe Google.
Cum se foloseşte acesta?
Instrumentul de previzualizare a anunţurilor
vă oferă posibilitatea să vedeţi anunţurile dvs. aşa cum ar apărea acestea în pagina cu rezultatele căutării Google.
Vă recomandăm să verificaţi dacă anunţul dvs. apare utilizând Instrumentul de previzualizare a anunţurilor şi să nu căutaţi chiar dvs. anunţul pe Google. Căutarea repetată a anunţului dvs. poate afecta poziţia anunţului în pagina cu rezultatele căutării Google, din cauza acumulării unui număr suplimentar de afişări şi a reducerii
ratei de clic
. Dacă utilizaţi Instrumentul de previzualizare a anunţurilor, performanţa anunţului dvs. şi statisticile referitoare la acesta nu vor fi influenţate.
Pentru a efectua un test de căutare cu Instrumentul de previzualizare a anunţurilor, urmaţi aceşti paşi:
1. Accesaţi
http://www.google.ro/adpreview
2. Introduceţi un cuvânt cheie
3. Introduceţi un domeniu Google, cum ar fi google.ro
4. Selectaţi o limbă de afişare
5. Selectaţi o locaţie. Puteţi alege o locaţie din meniurile derulante sau puteţi introduce anumite coordonate de latitudine şi longitudine
6. Faceţi clic pe Previzualizare anunţuri.
Sfat: dacă observaţi că anunţul dvs. nu apare, utilizaţi
Instrumentul de diagnosticare a anunţurilor
pentru a afla care sunt motivele pentru aceasta.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Urmăriţi cursurile gratuite din cadrul Universităţii Online AdWords!
miercuri, 17 februarie 2010
Vă anunţăm cu plăcere lansarea
Universităţii Online AdWords
, cuprinzând cele mai recente şi interactive cursuri online oferite de specialiştii noştri AdWords!
Veţi putea beneficia de seminarii online gratuite despre probleme-cheie AdWords pe care le puteţi studia în propriul dvs. ritm. Majoritatea cursurilor au o lungime de 15-20 minute şi pot fi vizionate oricând.
Dacă sunteţi interesat de îmbunătăţirea performanţelor contului dvs. AdWords, puteţi urmări unele dintre cele mai populare subiecte:
Sfaturi cheie pentru îmbunătăţirea performanţei contului dvs. AdWords
Atrageţi mai mulţi clienţi potenţiali cu Reţeaua de Conţinut Google
Setaţi-vă contul Analytics pentru urmărirea rentabilităţii investiţiei
Urmăriţi rentabilitatea investiţiei cu Urmărirea Conversiilor
...şi multe altele. Tot ceea ce trebuie să faceţi este să vă înscrieţi utilizînd adresa dvs. de conectare la contul AdWords, numărul de cont format din 10 cifre şi o adresă de email unde să primiţi notificări.
Vă aşteptăm la cursuri!
PS - Pentru cei care cunosc deja programul nostru, video-urile
Universităţii Online AdWords
sunt noile noastre cursuri online îmbunătăţite şi adaptate nevoilor dvs. Suntem convinşi că se vor dovedi a fi foarte utile - deci, încercaţi-le!
Postat de Iulia Mihăilescu,
Echipa Google AdWords România
Noua serie Web Design. Construieşte un site web atractiv şi eficient! - partea I
marți, 16 februarie 2010
Bun venit la seria de articole referitoare la designul web. În următoarele cinci postări, vom detalia câteva concepte importante privind designul web, care vă vor ajuta să obţineţi rezultate din comerţul electronic şi să profitaţi la maximum de campaniile AdWords.
Astăzi vom începe prin a arăta care sunt cele mai întâlnite greseli la proiectarea unui site web pentru e-commerce şi modul în care acestea afectează decizia vizitatorilor dvs. de a rămâne pe pagina dvs. de Web sau de a o părăsi. În cel de-al doilea articol vă vom prezenta câteva sugestii utile cu privire la aspectul paginii principale şi alte sfaturi importante care vă vor ajuta să creaţi un site uşor de navigat. A treia postare se va concentra asupra paginilor cu categorii de produse şi a modalităţilor de îmbunătăţire a procesului de achiziţie iar în cea de-a patra postare vom discuta considerentele culturale importante pe care trebuie să le aveţi în vedere atunci când proiectaţi site-uri web în alte limbi decât cea proprie. Vom încheia această serie cu un articol conţinând sfaturi şi instrumente utile pentru urmărirea eficientă a performanţei site-ului web.
Cel mai important pas din cadrul procesului de promovare online a firmei dvs. este să vă gândiţi la site-ul web ca şi când ar fi un magazin. La ce anume vă aşteptaţi atunci când păşiţi într-un magazin? De obicei, cumpărătorii caută câteva elemente de bază. În primul rând, aceştia doresc să găsească produsele cu uşurinţă, motiv pentru care organizarea este foarte importantă. În al doilea rând, preţurile şi ofertele trebuie să fie afişate clar. În cele din urmă, clienţii se aşteaptă să primească servicii eficiente, oferite de obicei de un vânzător. Într-o lume fizică, este posibil să vizităm magazinul în căutarea unor produse, însă atunci când vânzarea se efectuează online, păstrarea clienţilor pe site este o activitate mai dificilă. De exemplu, ştiaţi că vizitatorii se hotărăsc dacă să rămână sau nu într-o pagină de destinaţie în decurs de 8 secunde? Există câteva elemente de bază care pot descuraja în mod automat vizitatorii, determinându-i să părăsească pagina dvs. de destinaţie. Prin urmare, încercaţi să le evitaţi:
1.
Ferestrele de tip pop-up
: este foarte important ca vizitatorul să poată vedea pagina şi să poată decide pe cont propriu ce pagină să acceseze în continuare
2.
Durata mare de încărcare a paginii
: cumpărătorii online sunt, prin natura lor, nerăbdători şi critici, astfel că vă recomandăm să le uşuraţi pe cât posibil sarcinile
3.
Înregistrarea
: utilizatorii se descurajează foarte uşor atunci când trebuie să se înregistreze sau să creeze un cont pentru accesarea unui site web. Dacă este absolut necesar ca vizitatorii să se înregistreze, explicaţi-le avantajele acestui aspect şi puneţi la dispoziţie un proces simplu. O altă opţiune potrivită este să permiteţi utilizatorilor să hotărască dacă doresc sau nu să se înregistreze după efectuarea achiziţiei, oferindu-le în schimb mai multe reduceri viitoare
Acestea sunt toate informaţiile pentru azi, însă nu pierdeţi următoarele postări referitoare la designul web! Pentru informaţii suplimentare referitoare la designul web şi la modul de transformare a vizitatorilor în cumpărători, consultaţi
cartea electronică
din Centrul de conversii Google.
Postat de Mădălina Ana, Echipa Google AdWords România
Află răspunsul la întrebările tale pe forumul AdWords!
vineri, 12 februarie 2010
Ai o întrebare la care nu găseşti răspuns? Nu te descurci în hăţişurile lumii AdWords iar
Centrul de ajutor
îţi dă dureri de cap? Intră pe forum!
Forumul AdWords România
este o comunitate online unde utilizatorii AdWords se întâlnesc să discute despre probleme şi soluţii AdWords. Forumul este moderat de angajaţi Google care participă la discuţii oferind soluţiile optime. Intră şi tu acum pe forum pentru a intra în contact cu alţi utilizatori AdWords şi pentru a afla răspunsuri la întrebările tale!
Postat de Echipa Inside AdWords România
Linkuri utile
Etichete
*** Avansaţi***
*** Începători ***
2017
accelerated mobile pages
acces
Actualizare adrese URL
AdBlock
AdMob
Adrese URL actualizate
AdSense
advertiser
Advertising Week
AdWeek
Adwords
AdWords app
AdWords Editor
Adwords next
Adwords romania
AdWords smart bidding
Agenţii de publicitate
ajustarea sumelor licitate
alcool
alternarea anunturilor
Analytics
anunturi cu text extinse
anunturi dinamice
anunturi imagine
Anunturi pt. Mobile
Anunturi text
Anunturi text extinse
Anunturi video
anunț respins
Anunțuri
anunțuri AdWords
Anunțuri Gmail
Anunțuri pe dispozitive mobile
anunțuri respinse
anunțuri text
Anunțuri text extinse
Anunțuri video
aplicatie AdWords
aplicatii mobile
atribuire
automatizare
b
Banca
Better ads
black friday
Brand Lift
branding
bumper
Campanii AdWords
campanii cu numere de telefon
campanii display
campanii inteligente
campanii optimizate
campanii pentru aplicatii
campanii universale pentru aplicatii
campanii video
Caractere anunț AdWords
Card
Cărturești
Căutare organică
cele mai bune practici
Chrome
clic
clic pentru apelare
clic pentru mesaj
Clicuri nevalide
cod de urmarire
coloane AdWords
comert electronic
Conferința I/O
Contact AdWords
Contact Google Compania mea
Conversii
creatori de conținut
croazieră pe Dunăre cu Google Street View
Cross-device
Cupoane promoționale
customer match
Cuvinte Cheie
cyber monday
destinații de plasare
dezvoltatori
Directionare in functie de locatie
Discovery TrueView
discrepanta dintre clickuri si sesiuni
dispozitive
doubleclick
dsa
e-commerce
ETA
etichete
exact match
Expanded Text Ads
Extensii de apel
extensii de înștiințări
Extensii de Locatie
extensii de promovare
Extensii la anunțuri
Extensii Sitelinks
Factura
Facturare lunară
FAQs
Fashinable by Google
feed
Filtre campanii
Firebase
Firebase Analytics
Forumul AdWords
fragmente structurate
GAP
Gmail
Google
Google Ad Grants
Google AdGrants
Google AdWords
Google Analytics
Google Compania Mea
Google Cultural Institute Romania
Google for Non Profits
Google My Business
Google ONG
Google Partners
Google Play
Google Search
innovatie
inovatii AdWords
inserarea cuvintelor cheie
instalare
InStream
Instrumente
Intro
Invatare automata
împrumuturi personale
licitare automatizată
machine learning
marketing
MCC
mesaje
Metoda de plata
micro-momente
Mobil
Mobile
Moldova
Noua experiență
Noua Interfaţă
noutăți
Noutăţi
Număr de telefon de redirecționare
oferte
optimizare pentru clicuri
optimizare pentru conversii
Optimizare site
Optimizatorul de conversii
pagina de destinație
performanta
personalizat
Plata automata
Plata manuala
plati
Plăți AdWords
Plăți automate
Plăți manuale
Politici
Politici Publicitare AdWords
potrivire exacta
Povești de succes - AdWords
Povești de succes - optimizare pentru mobile
Probleme frecvente
produse beta
Produse Google
Programarea anunțurilor
promovare
publicitate
rapoarte
Raportare
rata de click
Rata de conversie
relevanta
Remarketing
Remarketing dinamic
reteaua de cautare
Reţeaua de căutare
Reţeaua de display
ROI
rotatia anunturilor
sarbatori
Scorul de calitate
Seminare Online
Seminarii Online
servicii financiare
Setări
Sfaturi optimizare
site mobil
site optimizat pentru mobile
site suspendat
smart display campaigns
StarShinerS
statistici
Strategie de licitare
suma CPA vizată
suma CPC
Termeni și condiții
tracking code
Training
trenduri
TrueView
TrueView pentru actiune
TV
user experience
variante apropiate
Vegis
viteză site
vizite in magazin
Web Design
YouTube
Archive
2018
ian.
2017
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2016
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2015
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2014
dec.
nov.
oct.
aug.
mai
apr.
mar.
feb.
2013
nov.
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2012
nov.
oct.
sept.
iun.
2011
oct.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2010
dec.
nov.
sept.
aug.
iul.
iun.
mai
apr.
mar.
feb.
ian.
2009
dec.
nov.
oct.
sept.
aug.
Feed
Subscribe by email
Abonați-vă la canalul YouTube!
Linkuri utile
Forumul de discuții
Canalul de Youtube
Centrul de ajutor
Testați aici dacă aveți site-ul optimizat pentru mobil
Trenduri în România
Google Compania mea contact
Company-wide
De ce un blog Google AdWords pentru România?
Click aici pentru a afla mai multe
.